دیدار هیات عالی نظارت بر انتخابات گیلان با فرمانداران فومن و شفت

حرمت‎ها در جریان انتخابات حفظ شود | افشای مطالب جلسات محرمانه ناپسند است

دلخوش خواستار حفظ حرمت ها در جریان انتخابات شد و افزود: در زمانی هستیم که نگاه تمام دنیا به این معطوف شده است که چگونه مردم ما در صحنه حضور می یابند؛ از این رو وظیفه ما به عنوان متولی برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند، فراهم کردن زمینه این حضور گسترده می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح پنج شنبه ۱۸ فروردین، رییس و اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گیلان با نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و هیات های نظارت و اجرایی شهرستان های فومن و شفت دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار، فرماندار شهرستان فومن، فضای حاکم در این شهرستان، پیرامون بررسی صلاحیت داوطلبان را مطلوب اعلام کرد و گفت: به حمدا… با تدابیر و راهنمایی های خوب هیات عالی استان توانسته ایم بخش عمده ای از بررسی ها و اقدامات کارشناسی را در خصوص صلاحیت داوطلبان را انجام دهیم.

در ادامه، رییس هیات نظارت بر انتخابات استان، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در هیات های نظارت و اجرایی شهرستان های فومن و شفت، اقتدار نظام و انقلاب را حاصل رهبریت آگاه دینی و حضور مردم عنوان کرد و گفت: مشروعیت نظام به این دو عامل مهم بستگی دارد.

دلخوش خواستار حفظ حرمت ها در جریان انتخابات شد و افزود: در زمانی هستیم که نگاه تمام دنیا به این معطوف شده است که چگونه مردم ما در صحنه حضور می یابند؛ از این رو وظیفه ما به عنوان متولی برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند، فراهم کردن زمینه این حضور گسترده می باشد.

دکتر حسنی دیگر عضو هیات عالی نظارت استان، بهبود وضعیت اقتصادی و توسعه اشتغال را در گرو حضور پرشور مردم دانست و افزود: شرکت در انتخابات یک اصل است و باید از نگاه جناحی پرهیز کرد.

در ادامه دکتر جمالی یکی دیگر از اعضای هیات عالی نظارت استان، اجرای قانون را در فرآیند انتخابات با اهمیت برشمرد و خواستار برقراری عدالت و انصاف در روند بررسی ها شد و افشای مطالب جلسات محرمانه را به هر شکلی ناپسند توصیف کرد.

نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به آیه ای از کلام ا… مجید با این مضمون که خداوند در کمین گاه است و شاهد و ناظر رفتار همه است، امانتداری در امر مهم انتخابات را واجب دانست.

حجت الاسلام افتخاری، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تاکید نمودند که مقابله با دشمن نیازمند داشتن اتحاد است. وی با بیان اینکه دشمنان در صدد نارکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و دولت می باشند، خواستار دفاع از منافع ملت در برابر زورگویان شد تا همچنان پرچم ایران اسلامی در دنیا به اهتزاز درآید.
همچنین در ادامه این دیدار نیز که در فرمانداری شفت برگزار شد، محمدرضا محسنی فرماندار این شهرستان، با تاکید بر توجه ویژه به سلامت و امنیت انتخابات، گفت: اهمیت این دوره از انتخابات بر کسی پوشیده نیست و همه افرادی که به عنوان مجریان انتخابات فعالیت می کنند، در صورتی موفق خواهند بود که تمام ساز و کارهای لازم را برای این مهم فراهم آورند.

Share