وزیر سابق اطلاعات در لنگرود

بعضی از مسؤولان خدا را از یاد برده‌اند | دشمن به دنبال نفوذ در ایران است

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن به دنبال نفوذ در ایران و استفاده از جاسوسان تربیت‌شده در بیخ گوش مسؤولان نظام و افراد نخبه کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در مراسم یادواره شهدای شهر شلمان وزیر سابق اطلاعات در گلزار شهدای این شهر با تسلیت شهادت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا که با عشق و دلدادگی به آنها برگزار می‌شود همچنان استمرار دارد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های بزرگی که دشمن در شبکه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری کرده تا اغفال اجتماعی ایجاد شود کمرنگ کردن مناسبت‌های انقلاب اسلامی مانند برپایی دهه فجر انقلاب، یادواره‌های شهدا و مراسم‌های دینی است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه اهمیت تاریخ را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تاریخ یک مسأله علمی بوده که در زندگی بشر از جایگاه والایی برخوردار است و در دنیا به عنوان یکی از علوم بزرگ برای آن سرمایه‌گذاری می‌شود که با اصلاح تاریخ بشر می‌توان راهش را پیدا کرد و یا با از بین رفتن تاریخ انسان را به بیراهه کشاند.

وی قرآن را کتاب هدایت بشریت خواند و افزود: یک‌سوم قرآن تاریخ گذشتگان است تا با کمک این ابزار آینده را روشن کنیم و تاریخ قیام امام حسین(ع) و حضرت زهرا( س) قیام حق و باطل بوده و باید از تاریخ گذشتگان عبرت بگیریم تا در مسیر حق گام برداریم.

مصلحی با اشاره به حرکت میلیونی زائران اربعین حسینی در کربلا برای عهد بستن با امام حسین(ع) افزود: این زائران نماینده دنیای اسلامی بودند که می‌گویند آمریکا باید حذف شود.

وزیر سابق اطلاعات تحریف گفتمان امام(ره) را از پروژه‌های آمریکا خواند و تصریح کرد: استکبار از کلمات آموزنده قرآن بوده اما امروزه از سوی مسؤولان کمرنگ شده و از کلمه ایالات متحده آمریکا یا قدرت جهانی استفاده می‌کنند که همین امر موجب بزرگ کردن آمریکا می‌شود.

وی نفوذ برای از هم پاشیدن نظام و حاکمیت اسلامی را از دیگر اهداف دشمن عنوان کرد و گفت: یکی از کارهای دشمن استفاده از جاسوسان تربیت شده بیخ گوش مسؤولان نظام و افراد نخبه کشوری بوده تا مانند آیت‌الله منتظری آنها را از مسیر انقلاب خارج کنند.

مصلحی متوقف کردن انقلاب را از دیگر فعالیت‌های دشمن خواند و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز در خط بشری در حال حرکت بوده و به جلو می‌رود.

وی با اشاره به حقوق‌های نجومی بعضی از مسؤولان و تاراج بیت‌المال بیان کرد: همین افراد آقازاده‌های خود را به انگلیس و آمریکا می‌فرستند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به دوران دفاع مقدس و جنگ با عراق گفت: ما با یک کشور در حال جنگ نبودیم در واقع با همه کشورهای اروپایی و آمریکایی در جنگ بودیم و هر جا عراق کم می‌آورد آمریکا وارد عمل می‌شد و کشورهای حوزه خلیج فارس مانند عربستان ۴۰ میلیون دلار و آمریکا و اروپا بیش از ۷۰ میلیارد دلار در این جنگ به عراق کمک کردند.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس ما با همه دنیا در حال جنگ بودیم زیرا انقلاب اسلامی هسته انقلاب جهانی و بیداری اسلامی از اهداف انقلاب بود و بیداری اسلامی هزینه‌ای داشت که بهای آن خون شهدا بود.

مصلحی گفت: دشمنان انقلاب با دشمن هراسی و ایجاد داعش تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را که الگوی دیگر انقلاب‌های جهانی مانند انقلاب سوریه، لبنان و یمن است، نابود کنند.

وی آمریکا را در حال فروپاشی خواند و اظهار کرد: طبق گفته رئیس جمهور فعلی آمریکا در مناظرات انتخاباتی‌اش که بیش از ۲۰۰ تریلیون دلار بدهی دارد و ۱۱ میلیون مقاله اندیشمندان دنیا موجود بوده که آمریکا رو به فروپاشی است.

وزیر سابق اطلاعات گفت: آمریکا با ایجاد نفوذ از طریق شبکه‌های اطلاعاتی تلاش می‌کند تا هنگام رأی‌گیری انتخاباتی اشتباه محاسباتی ایجاد کند و فردی انتخاب شود که مورد تأییدش باشد.

وی تهدید و ترس را از عناصر ایجاد اشتباه انتخاباتی دشمن خواند و یادآور شد: بعضی‌ها اعتقاد دارند که برجام از ایجاد جنگ جلوگیری کرده و گزینه روی میز تنها یک تهدید بوده و جنگی در کار نیست زیرا آمریکا در جنگ هشت ساله ایران را تجربه کرده و ما در طول ۳۸ سال از عمر انقلاب همواره با او در حال جنگ بودیم.

مصلحی غافل کردن مردم و مسؤولان از یاد خدا را اقدام بعدی دشمن خواند و متذکر شد: بعضی از مسؤولان خدا را از یاد برده‌اند و گویا فراموش کرده‌اند که در طول هشت سال دفاع مقدس امدادهای غیبی الهی ما را به پیروزی رساند.

Share