مصلحی در یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی استان گیلان

انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات دنیا را برهم زده و زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج)است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات دنیا را بر هم زده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حیدر مصلحی در یادواره ۶۱ شهید انقلاب اسلامی استان در حسینیه ابوالفضل (ع) شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی نقش مهمی در پیروزی این رویداد مهم داشتند.

moslehiوی با بیان اینکه مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی در صحنه هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت ایران معادلات جهانی را بر ‌هم زده است.

وزیر سابق اطلاعات ولایت فقیه را از ارکان نظام اسلامی دانست و گفت: شهدا چراغ راه مردم ایران هستند و این موضوع را آمریکا می‌داند.

وی بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه را تأسی‌‌پذیری از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

مصلحی با تجلیل از شهدای انقلاب اضافه کرد: شهدای انقلاب با شهادت خود انقلاب را رقم زدند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی برگزاری یادواره شهدای انقلاب گیلان را موضوع مبارکی دانست و افزود: برگزاری این یادواره در استانی که افتخارات بزرگی مانند میرزا کوچک و شخصیت‌های بزرگی نظیر آیت‌الله بهجت فومنی مرد معنوی و ارزشی را دارد، یک افتخار است.

وزیر سابق اطلاعات ارج‌گذاری به شهدای انقلاب را اقدام مهمی دانست و تصریح کرد: برگزاری یادواره به نام شهدای انقلاب اعتباری ارزشمند است و از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و کسانی که با برگزاری یادواره شهدای انقلاب موجب شدند یاد آنها زده شود قدردانی می‌کنیم و برگزاری یادواره شهدای انقلاب باید سراسری شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب‌های زیاد و مختلفی در طول تاریخ شکل گرفت، تصریح کرد: انقلاب‌های عجیب و غریبی در کشورهای مختلف رخ داد اما حرکتی که در ایران ایجاد شد متفاوت‌تر با دیگر حرکت‌های انقلابی کشورها بود.

مصلحی با بیان اینکه شعار انقلاب‌های کشورها در راستای زندگی مادی بود، گفت: انقلاب ایران معنوی و الهی بود و چنین انقلاب‌هایی شعارش نان و آب نیست.

وی شعار انقلاب اسلامی ایران را قرآن و آموزه‌های آن دانست و افزود: قرآن به ما تکلیف می‌کند که پیامبرانی مانند نوح، ابراهیم، موسی، عیسی و… چه کردند و شعار جمهوری اسلامی علاوه بر معنویت توجه به مشکلات مردم نیز بوده است.

وزیر سابق اطلاعات با تشریح سه دهه انقلاب اسلامی و موضوع هواپیمای آمریکایی که توسط نیروهای سپاه بر زمین نشانده شد، گفت: انقلاب اسلامی تمام معادلات استکبار جهانی را بر هم زده است.

وی با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب مسیر مقاومت، ایستادگی و پایداری است، تصریح کرد: امروز بشار اسد را می‌بینیم که در مقابل استکبار ایستادگی می‌کند و حزب‌الله لبنان که در مقابل رژیم تا بن دندان به سلاح‌های پیشرفته و مجهز صهیونیسم مقاومت می‌کند.

مصلحی حزب‌الله را پرورش یافته در دامن انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز حزب‌الله در مقابل صهیونیسم غاصب ایستاده و رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کشوری که در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد ما پشتیبانی می‌کنیم.

وی با تصریح بر اینکه افتخار انقلاب اسلامی ایران این است که شهید الله‌دادی و حزب‌الله جهاد مغنیه را داده که پرورش یافته مکتب اسلام و انقلاب بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات دنیا را بر هم زده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه به سه هدف امام راحل در ایجاد انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی در جهان و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) از اهداف امام راحل بود./فارس

Share