ماشین آلات سازمان پارک ها و فضای سبز در آماده باش هستند

مجتبی شهرستانی گفت: عوامل فضای سبز به طور مداوم در حال تمیز کردن درختان و درختچه هایی که ممکن اسیب ببیند هستند. همچنین عوامل رفت و روب نیز در حال خالی کردن مخازن زباله در سطح شهر هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به فراخوان شهرداری به مناطق در راستای استقرار ماشین الات گفت: از چند روز قبل از شروع بارش برف فراخوانی به کلیه مناطق پنجگانه و نواحی ۱۵ گانه و شرکتهای مربوطه اعم از شرکت فضای سبز و شرکت جمع آوری پسماند برای استقرار ماشین آلات و نیروی انسانی داده شد.

وی افزود: در ساعات اولیه بارش برف مناطق پنچگانه شهرداری رشت با همکاری بخش بخصوصی با تجهیز ماشین آلات اقدام به بازگشایی معابر نمودند.

مجتبی شهرستانی تصریح کرد: عوامل فضای سبز به طور مداوم در حال تمیز کردن درختان و درختچه هایی که ممکن اسیب ببیند هستند. همچنین عوامل رفت و روب نیز در حال خالی کردن مخازن زباله در سطح شهر هستند.

ماشین آلات سازمان پارک ها و فضای سبز در آماده باش هستند

حامد بشردانش اظهار کرد: پرسنل و دستگاه نظارتی سازمان پارک ها و فضای سبز از ساعت ها قبل در آماده باش کامل قرار داشتند.

وی افزود: خوشبختانه سقوط درخت نداشتیم و تمام کارکنان آماده خدمت رسانی هستند.

بشردانش در ادامه گفت: پرسنل فضای سبز برف تکانی درختچه های حساس را انجام خواهند داد و در صورت سقوط احتمالی درختان ماشین آلات سازمان پارک ها و فضای سبز آماده جمع آوری درختان هستند.

Share