با حضور مردم

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر خمام برگزار شد+ تصاویر

بخشدار خمام ۲۲ بهمن را یادآور رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم، خداجوی و پیرو ولایت و رهبری دانست و گفت: این ملت با خون خود ثابت کرد خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور گسترده تمامی اقشار بخش خمام و زیر بارش باران الهی برگزار شد.

بخشدار خمام در صحن مقدس امام زاده حسن(ع) شهر خمام انقلاب اسلامی را نقطعه عطفی در تاریخ جامعه بشری دانست و گفت: بنا به فرمایش رهبری انقلاب در حقیقت ولادت امامت در کشور بود به همان معنایی که خود امام و اسلام برای ما ترسیم کرده اند

علیرضا مسچیان افزود: امروز بعد گذشت ۳۸سال حقانیت کلام و راه حضرت امام (ره) خودش را نشان داده و بر هیچ کس پوشیده نیست که سرآغاز جنبش های اسلامی منطقه و حتی قیام های اروپا و امریکا الگو کرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی اظهار کرد: علاوه بر الگو بودن انقلاب اسلامی ایران، این استمرار انقلاب ماست که الگوی جهانیان شده و ما باید بر آرمان ها و ارزش های انقلاب پایبند باشیم.

بخشدار خمام ۲۲ بهمن را یادآور رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی‌های ملتی منسجم، خداجوی و پیرو ولایت و رهبری دانست و گفت: این ملت با خون خود ثابت کرد خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را مظهر اقتدار ملی و نشان دهنده عزم عمومی ملت ایران خواند و با تاکید بر حفظ و تحکیم وحدت بین تمامی اقشار جامعه تاکید کرد: وحدترمز موفقیت جوامع و عامل پیروزی بر استکبار است.

مسچیان با اشاره به صحبت های ۲۱ بهمن ماه رییس جمهوری افزود: در شرایطی پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که سایه تحریمهای ظالمانه برداشته شده و بهترین فرصت برای توسعه روابط ایجاد شده است.

بخشدار خمام ادامه داد: ایران نشان داده که هرگز قصد مداخله در سایر کشورها را ندارد، ساختار قدرت نظامی ایران، دفاعی و باز دارنده بوده و تاریخ ثابت کرده که ایران هراسی یک توهم می باشد.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های اخیر مقام معظم رهبری در مورد امریکا گفت: ترامپ چهره واقعی امریکا را نشان داده و حرف و اقداماتش در طی مدت اخیر،حرف های ۳۸ ساله جمهوری اسلامی ایران را در مورد فساد دستگاه حاکم بر امریکا ثابت‌ نموده است.

گفتنی است این راهپیمایی از سپاه ناحیه مقداد آغاز شده بود. قرائت بیانیه و برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پایان بخش این مراسم بود.

Share