رییس انجمن عکاسان رشت مطرح کرد:

برگزاری دومین دو روزه عکاسان گیلان در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء

رییس انجمن عکاسان رشت درباره این همایش گفت: این همایش از روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه سال جاری به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا الوند رضازاده، رییس انجمن عکاسان رشت درباره این همایش گفت: این همایش از روز چهارشنبه ۴ اسفند ماه سال جاری به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء رشت برگزار می شود.

رضازاده در ادامه بیان کرد: در این دوروزه کارگاه های آموزشی عکاسی با موضوعات اصول نورپردازی چهره,عکاسی خبری, مزور از عکاسی ،مستنداجتماعی,نمایش مجموعه عکس و نقد آن باحضورعکاس وپخش یک مستندازعکاسان مشهور برگزار خواهد شد. وی افزود: ثبت نام کارگاه ها از طریق شماره های اعلام شده درپوستر و مراجعه حضوری به دفترانجمن صورت میگیرد و بعد از هر کارگاه جلسات سخنرانی در حوزه های مختلف برگزار می گردد.

رضا زاده همچنین تاکید کرد: درپایان این دوره دو روزه به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت از سوی انجمن عکاسان رشت و بن خریدتجهیزات عکاسی وبن خدمات چاپ عکس اهدا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به نشست های تخصصی عکاسی و همچنین نمایش و نقد یک فیلم ازیک عکاس برجسته اختصاص دارد که در این نشست ها ازمدرسان دانشگاه و متخصصان هر حوزه دعوت شده تا در این نشست ها حضور یابند.
رییس انجمن در پایان گفت: اختتامیه این همایش ۵ اسفند ماه سال جاری ساعت ۱۹ در سالن دکتررحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء برگزار می شود.

گفتنی است نخستین دو روزه عکاسان گیلان اسفند ماه سال گذشته در ۷ بخش و تدریس اساتید سرشناس استانی و کشوری در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا برگزار شد که مورد استقبال چشمگیر مخاطبین قرار گرفت.

 

Share