پارسی: فرهنگ بسیجی به معنای ظهور عشق و علاقه خدمت به مردم است+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد رضا پارسی افزود: بسیج بر اساس نیاز و ضرورت صیانت از اسلام ناب و انقلاب اسلامی شکل گرفت و اگر روزی تفکر بسیجی از جامعه ی اسلامی ما دور شود، حتما دشمنان اسلام و نظام به آرزوی خود خواهند رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر کل بهزیستی گیلان در همایش بسیج و اقتدار ملی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: فرهنگ بسیجی به معنای ظهور عشق و علاقه خدمت به مردم و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

photo_2016-11-22_21-23-59

محمد رضا پارسی افزود: بسیج بر اساس نیاز و ضرورت صیانت از اسلام ناب و انقلاب اسلامی شکل گرفت و اگر روزی تفکر بسیجی از جامعه ی اسلامی ما دور شود، حتما دشمنان اسلام و نظام به آرزوی خود خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه از وظیفه های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از کشور مان است افزود؛ بسیج در نظر امام خمینی رحمه الله، تکلیفی فراتر از این دارد.

وی تصریح کرد، در اندیشه حضرت امام (ره)، بسیج، نهادی اجتماعی است. نهادی گسترده که پاسخ گوی بسیاری از نیازهای اساسی جامعه است.

مدیر کل بهزیستی گیلان اظهار کرد؛ بسیج جایگاهی ملکوتی است. مکانی برای درس چگونه زیستن انسانها، جایگاه عشق و صفا و صمیمت است.

گفتنی است، در همایش بسیج و اقتدار ملی که با حضور مسئول امور ایثارگران سپاه قدس، فرماندهی سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس، معاون فرهنگی سپاه و جمع کثیری از بسیجیان در سالن باغچه بان اداره بهزیستی رشت برگزار شد ۳۵ نفر از بسیجیان با لوح سپاس تجلیل شدند.

Share