طبق اعلام فرماندار شفت

سایه سنگین فقر در شفت؛ ۳۷ درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شفت با بیان اینکه یکی از ماموریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت مسکن برای محرومین است افزود: متاسفانه ۳۷ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند و برای توانمند سازی این خانوارها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا محسنی صبح امروز در جلسه هماهنگی ساخت مسکن محرومین کمیته امداد این شهرستان با اشاره به نشست شهریور ماه خود با علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: این جلسه برای تسریع روند اجرای ساخت ۲۰ واحد مسکن روستایی در شفت برگزار می شود.

فرماندار شفت با بیان اینکه یکی از ماموریت های کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت مسکن برای محرومین است افزود: متاسفانه ۳۷ درصد جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد هستند و برای توانمند سازی این خانوارها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت ۵۸ هزار نفری شفت تحت پوشش نهادهای کمیته امداد و بهزیستی هستند افزود : داشتن خانه و مسکن می تواند در توانمندسازی مددجویان موثر باشد.

محسنی در ادامه با بیان اینکه بخشداران با همکاری دهیاران باید تا پایان ماه گزارش مشارکت خیرین برای اهدای زمین این واحدهای مسکونی را به فرمانداری منعکس کنند افزود: ادارات گاز ، برق ، آب و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه دارند مقدمات لازم برای تسریع در انجام این پروژه را فراهم کنند.

Share