فرماندار سیاهکل

افراد حاشیه دار هرگز به توسعه سیاهکل کمک نخواهند کرد/ برخی افراد منفعت طلب درخصوص ایجاد بازارچه های دائمی فرافرکنی می کنند/مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار سیاهکل گفت: کسانی که نمی توانند نگاه منصفانه داشته باشند و همیشه دچار اختلاف و حاشیه هستند هرگز به توسعه شهرستان کمک نخواهند کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، رضا اسلامی در نشست با فعالان سیاسی و جوانان حامی دولت و تدبیر و امید، با ابراز خرسندی از حضور در جمع افرادی نخبه، دلسوز و خواهان واقعی توسعه شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: فرمانداری خانه شماست و هر زمان اراده کنید در کنار شما برای توسعه و آبادانی این شهرستان با فرهنگ غنی تلاش خواهیم کرد.۷۶۳۵۰

فرماندار سیاهکل با اشاره به نقش نخبگان در توسعه شهرستان سیاهکل، از جوانان و فعالان سیاسی شهرستان خواست از افراد با درایت جهت عمران و آبادانی شهرستان استفاده کنند.

وی اضافه کرد:جوانان حامی دولت باید وقت بگذارند و تحقیق کنند و با اعتماد به نفس بالا و با دقت نظر درباره افراد تصمیم بگیرند. باید افرادی را انتخاب کرد که توانایی خدمت به شهرستان سیاهکل را دارند.

این مقام مسئول در پاسخ به دغدغه یکی از حاضرین مبنی بر عدم استفاده از ظرفیت جوانان و اصناف در توسعه شهرستان توسط برخی از مسئولان شهری،گفت:همواره بر موضوع ساماندهی بازار روز و هفتگی و دغدغه های اصناف شریف سیاهکل تاکید داشتم، اما اما افرادی به خاطر منافع شخصی در فضای مجازی علیه این مسئله جوسازی کردند.

اسلامی تصریح کرد:کسانی که نمی توانند نگاه منصفانه داشته باشند و همیشه دچار اختلاف و حاشیه هستند هرگز به توسعه شهرستان کمک نخواهند کرد.

فرماندار سیاهکل با تاکید بر پیگیری و حل مشکلات اصناف و ایجاد بازارچه های دائمی،عنوان کرد:همانطور که در شهرستان های همجوار بازارچه های دائمی تشکیل شد و توانستند موفق شوند، قطعا ما نیز می توانیم این تجربه را به کار گیریم، اما برخی افراد منفعت طلب درخصوص این موضوع فرافرکنی می کنند.

وی شهرداری را یک شرکت سهامی عام توصیف کرد و متعلق به همه شهروندان سیاهکلی دانست و خاطرنشان کرد: فرماندار به عنوان ناظر و عالی ترین مقام اجرایی دولت در تمام دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان می تواند ورود کند و به مسئولان تذکر دهد لذا مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

فرماندار سیاهکل اکثر مدیران شهرستان را مدیرانی وارسته دانست و متذکر شد:امیدواریم با ورود دلسوزان شهرستان اجازه ندهیم سرمایه ها از دست برود.

Share