دیارمیرزا گزارش می دهد

عزیز غارنشین از دید ماموران سرشماری دور نماند+ تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عزیز غار نشین متولد ۱۲ آذر ۱۳۲۰ در روستای جیرده دهستان آلیان بخش سردار جنگل شهرستان فومن می باشد. امروز یکشنبه ۱۶ آبان ماه هیئت سرشماری شهرستان به نزد وی رفتند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عزیز غار نشین متولد ۱۲ آذر ۱۳۲۰ در  روستای جیرده دهستان آلیان بخش سردار جنگل شهرستان فومن می باشد. photo_2016-11-07_15-37-04

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, عزیز به گفته خودش ۴ کلاس درس خوانده و سالهاست که در دل جنگل و در غار زندگی میکند. البته عزیز به علت ریزش قسمتی از غار سنگی مدتی است در کلبه چوبی در کنار اتش حاصل از هیزم جنگلی روزگار می گذراند و هر روز به روستا برای تهیه نان از کوه پایین می آید.

امروز یکشنبه ۱۶ آبان ماه هیئت سرشماری شهرستان با حضور دکتر خیاطی معاون فنی ستاد سرشماری شهرستان فومن، رستمی متصدی پشتیبانی اداره و مالی ستاد سرشماری، کمالی متصدی تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد، فدائی کارشناس نقشه شهرستان، ابراهیمی، حسینی کارشناس، خبرنگار دیارمیرزا به همراه نماینده صدا و سیمای شهرستان عازم این منطقه شدند.

این هیئت دو کیلومتر را با راهنمایی اهالی طی نمودند تا به محل زندگی «عزیز غارنشین» رسیدند. دکتر خیاطی هدف از این کار را در واقع در راستای سرشماری نفوس و مسکن و آمار سال ۹۵ خواند و گفت: ما امروز با آمدن به نزد عزیز غارنشین که در جنگلهای روستای جیرده الیان زندگی می کند آمدیم تا به اهداف سرشماری که در واقع ثبت اطلاعات تمام افراد جامعه است عمل نماییم.

خیاطی تصریح کرد؛ عزیز غارنشین چون چند سالی است صاحب اسناد هویتی صادر شده باید آمار مربوط به او نیز ثبت شود.

خبرنگار: زلیخا صفری راسته کناری

 

Share