نماینده مردم رشت در مجلس مطرح کرد:

تشریح برنامه های سلطانی فر و صالحی امیری در فراکسیون مستقلین ولایی/دانش آشتیانی فردا در فراکسیون حاضر می‌شود/معدل نظرات نسبت به وزرای پیشنهادی مثبت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فراکسیون مستقلین ولایی صبح امروز جلسه ای با حضور نمایندگانی که مشی اعتدالی دارند برگزار شد.مجلس بنا به همکاری با دولت دارد تا وزرا برای تدوین بودجه سال ۹۶ ساماندهی شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی گفت: فراکسیون مستقلین ولایی صبح امروز جلسه ای با حضور نمایندگانی که مشی اعتدالی دارند برگزار شد.jafarzadeto_2016-10-16_19-49-43

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آقایان صالحی امیری و سلطانی فر در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی حضور یافتند و برنامه های خود را ضمن پاسخ به سوالات نمایندگان تشریح کردند.

وی در ادامه گفت: طبق برنامه اعلام شده فراکسیون مستقلین ولایی ، صبح فردا آقای دانش آشتیانی در جمع نمایندگان این فراکسیون حاضر خواهد شد تا برنامه های خود را برای وزارت آموزش و پرورش تشریح کند.

این نماینده مجلس دهم با تاکید بر این که فضای نشست نمایندگان با وزرای پیشنهادی دولت صمیمی بوده است، گفت: نمایندگان ملت دغدغه های خود را بیان کردند و مجلس بنا به همکاری با دولت دارد تا وزرا برای تدوین بودجه سال ۹۶ ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: معدل نظرات نمایندگان فراکسیون مستقلین ولایی نسبت به وزرای پیشنهادی دولت مثبت است. ما امیدواریم با هم افزایی و همدلی دولت و مجلس مشکلات با سرعت بیشتری حل و فصل شود.

tel final1

Share