سردار سلامی در مراسم روز ملی استکبارستیزی بیان کرد:

آمریکا به تعهداتش عمل نکند برجام را به موزه می سپاریم/ برجام معیاری در نمایش شخصیت آمریکا در معاهدات بین‌المللی است/قتل ۸ میلیون انسان در اثر مداخلات مستقیم نظامیان آمریکا در جهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه برجام امروز معیاری برای نمایش شخصیت آمریکا در معاهدات بین‌ المللی است، گفت: اگر آنها به تعهداتشان در برجام عمل نکنند برجام را به موزه خواهیم فرستاد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم روز ملی استکبارستیزی در مقابل لانه جاسوسی با بیان اینکه برجام امروز معیاری در نمایش شخصیت آمریکا در معاهدات بینالمللی است، گفت: به آمریکا تاکید میکنیم تعهدات خود را بی کم و کاست اجرا کند، اینجا ایران است، سرزمین مردمانی که اراده کرده اند در پرتو اسلام و انقلاب به هیچ قدرت بیگانه ای باج ندهند.۲۲۶۱۷۴۵

وی افزود: ملت ایران، ملت بافرهنگ باشعور، باشخصیت و متعالی است که به تعهدات خود پایبند است، اما این تعهدات یکسویه نیست و صبر ملت ایران هم بی انتها نخواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما انتظار داریم مقامات آمریکایی، لنز و عینک دوران جنگ سرد را کنار بگذارند و با عینک جدید واقعیت های جدید امروز را نگاه کنند.

سردار سلامی عنوان کرد: در طول ۳۸ سال گذشته دیدند که حرف و ملت ایران یکی است، ملت ایران گاهی اول عمل می کنند بعد حرف می زنند پس این آزموده را دوباره نیازمایند و عاقلانه عمل کنند.

وی تصریح کرد: ما حقوقمان را تا آخرین لحظه ها تعقیب می کنیم، دشمنانمان را تا هر نقطه از جهان برای احقاق حقوقمان تعقیب خواهیم کرد؛ آمریکایی ها بدانند اگر به تعهداتشان در برجام عمل نکنند، ما برجام را به موزه خواهیم فرستاد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اگر آمریکا به تعهداتش به طور کامل عمل نکند، به نقطه اول برخواهیم گشت و سانتریفیوژهای تعطیل شده را دوباره فعال می کنیم، تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران فقط در مقابل آمریکا متعهد نیست، فقط در برابر ۱+۵ تعهد ندارد، بلکه دولت جمهوری اسلامی ایران در برابر ملت ایران متعهد است و این تعهد، یک تعهد ذاتی، مستحکم و ریشه دار است.

سردار سلامی گفت: دولت به ملت ایران تعهد داده که اگر شما به تعهدات خود عمل نکنید، برجام را ساقط کرده و چرخه هسته ای دوباره فعال خواهد شد.

وی افزود: دشمنان هرگاه بر نقطه ای متمرکز می شوند، ما می فهمیم که آن نقطه، نقطه حقیقی ماست و باید آنجا را تقویت کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما مصمم هستیم تا احقاق حقوق حقه خود و از بین بردن ادبیات تحقیر در ذهن دشمنان پیش رویم، مسیر جهاد را ترک نکرده، هرگز میدان جهاد و دفاع از شرف و کرامت ملت ایران و ملت های مسلمان عالم را رها نکنیم.

رویایی ۳۸ ساله ملت ایران، واقعیتی تلخ برای آمریکایی ها

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ملت ایران ۳۸ سال با آمریکا رویارویی بزرگی را آغاز کرد و این یک واقعیت تلخ در جهان برای آمریکایی ها به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دم از دیکتاتوری می زند، اما تمام دیکتاتورهای بزرگ عالم دست نشانده و مورد حمایت او هستند، افزود: رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی و دهها دیکتاتور دیگر در دنیا محصول دیکتاتوری آمریکاست.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: آمریکا دم از حقوق بشر می زند در حالی که دستگاه های شکنجه که به تمام دنیا صادر می شود، توسط آمریکا ساخته شده و سازمان سیا پرورش دهنده همه سرویس های شکنجه گر عالم از جمله ساواک شاه است.

حمله به عروسی و جنایت در گوانتانامو، کارنامه دولتی که دم از حقوق بشر می زند

وی عنوان کرد: آمریکا دم از حقوق بشر می زند اما هر سال تعداد زیادی از آزادیخواهان عالم تحت سیطره حقوق بشر آمریکایی در اثر شکنجه می میرند، در گوآنتانامو، مردم مسلمان را برهنه می کنند و سگ ها را به جان آنها می اندازند، در عراق، افغانستان و سوریه به عروسی ها حمله کرده و قلب کودکان مسلمان را به لرزه درمی آورند؛ اینها همه تصاویر آلوده شیطان بزرگ است.

سردار سلامی با بیان اینکه آمریکا ادعای صلح دارد اما از جنگ جهانی دوم به این سو در ۸۰ کشور یا کودتا به راه انداخته یا مداخله نظامی و جنگ کرده است، تصریح کرد: یک نمونه تاریخی اقدامات آمریکا، کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ در ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: تا به امروز هشت میلیون انسان به طور مستقیم بر اثر مداخلات مستقیم نظامی آمریکا کشته شدند و آمریکا دم از حقوق بشر می زند.

سردار سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آمریکا دم از مبارزه با تروریسم می زند در حالی که تمام گروه های تروریستی که آتش خرقه خونین را در جهان اسلام برافراشتند، زادگاهشان آمریکاست، تصریح کرد: سیستم های نظامی آمریکا توسط رژیمی به نام سعودی، یک ملت به نام یمن را دفن می کند، بیش از صد قطعنامه برای آزادی ملت ها و محکوم کردن جنایت های صهیونیستی را وتو کردند. اما همچنان دم از خلع سلاح در جهان می زنند.

وی ادامه داد: در شش و هشت اوت ۱۹۴۵ هیروشیما و ناکازاکی را در یک چشم به هم زدن در آتش بمب‌ های خود ذوب کردند؛ اینها همچنان دم از حقوق بشر می زنند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: انقلاب بزرگ ملت ایران به رهبری امام راحل به عنوان یک حادثه استثنایی قرن بیستم توانست بزرگترین شکست سیاسی و راهبردی را به بزرگترین قدرت نظامی و اقتصادی تاریخ بشر تحمیل کرده و نظم ناعادلانه به ساخته آمریکا را با چالش روبرو سازد.

سردار سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توازن ژئوپلیتیک جهان را که آمریکا و شوروی ساخته بود، برهم زد، خاطرنشان کرد: این انقلاب ادبیات سیاسی جدیدی را در دنیا ایجاد کرد و آن این بود که یک ملت می تواند در فضای نابرابر از حیث اقتصادی، سیاسی و نظامی از ارزش های خود دفاع کرده و دشمن را وادار به پذیرش شکست های تاریخی خود کند.

وی گفت: پیام انقلاب اسلامی برای برقراری عدالت و بازگرداندن مسلمانان به هویت، زنده کردن روح، آزادی و استقلال طلبی در پیکر تمام ملت های آزادیخواه جهانی بود.

سردار سلامی افزود: آمریکا و متعهدانش احساس کردند هندسه جدیدی از قدرت در جهان در حال شکل گیری است که یک رکن آن جمهوری اسلامی ایران بوده که در پرتو هدایت های امام راحل و پس از آن با بیرق داری نایب برحق امام زمان (عج)، رهبر حکیم، شجاع و پارسا که با تکیه بر منطق وحی، امت اسلام را از میان امواج فتنه به ساحل رستگاری هدایت می کنند، در حال پیش روی و امروز در حال قد کشیدن است.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در حال تنگ کردن فضای تنفسی آمریکا و متحدان آن در جهان اسلام و گشایش جبهه های جدید علیه کفار و نظام سلطه است.

وی تصریح کرد: آمریکا با پیدایش انقلاب اسلامی ایران، نقطه تقابل خود را از تمرکز بر روی شوروی سابق به تمرکز بر قلب جهان اسلام یعنی نظام جمهوری اسلامی ایران منتقل کرد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، یک تقابل استراتژیک و یک جنگ واقعی از سوی مسلمانان در مقابل توسعه‌ طلبی آمریکا شکل گرفت که این یک نبرد با قیاس جهانی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: از اولین تحریم ها پس از تسخیر لانه جاسوسی تا تحمیل جنگ هشت ساله علیه ملت ایران در حالی که تمام روزنه های سلاح به کشور را بسته بودند، فرزندان ایران اسلامی از شرق تا غرب کشور حماسه آفریدند؛ به طوری که در میدان جنگ هشت ساله با تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید، این حقیقت درخشان را بر تارک افتخارات ملت ایران در جهان نشاند و امروز سرزمین های اسلامی، میدان فتح آمریکا و شرکای او نیست.

وی افزود: جنگ با درخشش ملت ایران پایان یافت، ملت ایران قد برافراشت و در تاریخ به عنوان ملتی بلند اقامت برافراشته و سرافراز، نفوذناپذیر تلقی شد.

سردار سلامی با اشاره به اینکه همه ایران را به عنوان حقیقت مسلم و به تدریج در حال دستیابی به ارتفاعات بلند جهانی شناختند، خاطرنشان کرد: توطئه های آمریکا علیه ملت ایران از تجزیه طلبی در شهرهای مختلف تا انجام اقدامات تروریستی ادامه پیدا کرد و همزمان ملت مبارزات خویش را توسعه داد تا جغرافیای انقلاب وسعت پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن تهاجم فرهنگی را برای تسخیر ذهن و قلب جوانان دنبال کرد، می خواست چادر را از سر زنان ایرانی جدا کرده و جوانان ما را از نماز و مسجد دور کند، می خواست ملت به رهبری، نظام، انقلاب و اسلام خود بی اعتماد شوند، اما ملت ما، جوانان، روحانیون و اساتید ما در پرتو هدایت های الهی رهبر بزرگشان، این آرزوی دشمن را تا گورستان آرزوهایش هدایت کردند.

وی ادامه داد: آمریکا می خواست با فتنه ۸۸، تعادل، عزت، کرامت و دستاوردهای یک انقلاب را با فتنه داخلی تمام کند، اما حرکت معجزه آسا، تاریخ ساز و استثنایی ملت در ۹ دی، تیر خلاصی بود که در قلب و ذهن دشمن زده شد؛ این واقعیت ملت بزرگ ایران است و تاریخ شاهد درخشش های بیشمار دیگری خواهد بود.

سردار سلامی با اشاره به اینکه ما توانستیم تمرکز دشمن را بر قلب جهان اسلام یعنی ایران اسلامی فرو بپاشانیم، یادآور شد: دشمن علاقه داشت تمام قوای خود را در سال های گذشته بر ملت ایران متمرکز کند، می خواست از نظر اقتصادی، ایران را فلج و از نظر فرهنگی، اراده ملت را سست کند و در نهایت اعتماد آنها را به انقلاب از بین ببرد اما امروز به رغم ترور دانشمندان و محاصره های علمی دشمن، فرزندان ملت توانست ایران را آسمانی کند.

tel final1

Share