نماینده مردم بندر انزلی در مجلس

توهم آمریکا از ابهتی که در فیلم‌های کارتونی نشان می‌دهند غلط است

حسن خسته بند، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناکامی آمریکا برای به صفر رساندن صادرات ایران گفت: توهم آمریکا از ابهتی که در فیلم‌های کارتونی نشان می‌دهند غلط است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسن خسته بند با بیان اینکه عربده‌کشی‌های اقتصادی و سیاسی آمریکا جدید نیست و تمامی نیز ندارد اظهار کرد: دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران مربوط به الآن نیست و حداقل به سال‌های ۱۳۳۲ برگشته و خون شهدای قبل از انقلاب به دستان آمریکایی آلوده است.

وی براندازی نظام و سرنگونی کامل آن را نقشه آمریکا از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: آمریکا تمام تلاش خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته هرچند تاکنون موفق به از بین بردن آن نشده است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا در گذشته در خفا در تلاش بود تا انقلاب اسلامی را نابود کند اما اکنون علناً با جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در موضع تقابل قرارگرفته گفت: ترامپ احمقی را به نسبت رؤسای جمهور آمریکا تمام کرده و عملاً خود را در مقابل ملت ایران قرار داده درحالی‌که مردم اجازه هیچ‌گونه تحدی و جسارت را به خود نمی‌دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با اشاره به برخی از جانب‌داری‌ها از افراد تسامح گر و تساهل انگار از آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها در داخل کشور خاطرنشان کرد: با شرایطی که آمریکا در ایران به وجود آورده تنها کسانی که با جمهوری اسلامی و ملت ایران مشکل ندارند، دریافته‌اند که هدف آمریکا نابودی کامل ملت ایران و به ذلت کشاندن آن‌ها است.

خسته با بیان اینکه آمریکا در تلاش است تا صادرات ایران ازجمله نفت را به صفر برساند تصریح کرد: آمریکا در گذشته نیز تلاش‌هایی را کرده تا جلوی صادرات ایران ازجمله نفت را بگیرد اما نه‌تنها نتوانسته بلکه جرئت منع صادرات کالا و نفت از ایران به سایر کشورها را نیز ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در کشورهای جهان هم‌تراز با آمریکا پایگاه دارد که تراز تجاری آن‌ها بسیار بالا است و هر جا که نیاز باشد می‌تواند به آن ضربه وارد کرده و آمریکا را سر جایش بنشانند.

وی با بیان اینکه توهم آمریکا از ابهتی که در فیلم‌های کارتونی نشان می‌دهند غلط است خاطرنشان کرد: آمریکا بسیار ترسو است و به اسارت گرفتن سربازان و گریه کردن آن‌ها در خلیج‌فارس توسط پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که چه ذلتی در آمریکا وجود دارد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نیروی درون و به‌کارگیری ظرفیت‌های نیروی انسانی و منابع تصریح کرد: نباید همه مشکلات را بر گردن آمریکا انداخت بلکه بسیاری از مشکلات اقتصادی ریشه در بی‌تدبیری‌های مسئولان داخلی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشار اقتصادی موجود در داخل گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی ازجمله ارز ریشه در عوامل نفوذی‌ای حاضر در کشورهای عربی و استکبار است که مسئولان دولتی نسبت به آن بی‌توجه بودند و از خنثی کردن آن‌ها بازمانده‌اند.

خسته بند با تاکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی افزود: باید همان‌گونه که با مفسدان فی‌الارض برخورد می‌شود با مفاسد اقتصادی نیز قاطع برخورد شود و یقیناً با برخورد جدی دست سوءاستفاده کنندگان قطع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت نباید با مفاسد اقتصادی مماشات کند خاطرنشان کرد: باید با تعدد اندکی که در داخل با اقتصاد و معیشت مردم بازی می‌کنند و به دنبال‌روی از استکبار در تلاش هستند تا بر مردم بیشتر فشار وارد کنند باید آن‌ها را در گوشه از دیوار کشاند و با آن‌ها بر اساس نص صریح قانون عمل کرد.

Share