قاتل ۳ کودک به دارآویخته شد/ قاتل ادعا می کرد تحت جادو مرتکب قتل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرد «شیشه»ای که درجنایتی هولناک دختر ۵ ساله خود و پسر ۱۵ ساله و دختر ۷ ساله صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده بود پس ازتأیید حکم قصاص، به دارآویخته شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مرد «شیشه»ای که درجنایتی هولناک دختر ۵ ساله خود و پسر ۱۵ ساله و دختر ۷ ساله صاحبخانه‌اش را به قتل رسانده بود پس ازتأیید حکم قصاص، به دارآویخته شد.

gfuntitledروزنامه ایران نوشت: در این ماجرا که ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد ۲۹ مرداد سال ۹۲ رخ داد مرد معتاد پس از قتل سه کودک، همسرش و زن همسایه را نیز مجروح کرد. دقایقی بعد هم مأموران با حضور در محل حادثه -واقع درحوالی میدان شوش تهران -عامل جنایت خونین را دستگیرکردند.
وی پس از دستگیری به مأموران گفت: «تحت تأثیر جادو این کار را انجام دادم ولی خودم نمی‌خواستم چنین اتفاقی بیفتد. نیمه شب از خواب بیدار شدم و به طرف آشپزخانه رفتم تا آب بخورم که ناگهان چشمم به چاقویی افتاد که روی زمین بود. چاقو راکه برداشتم همسرم مرا دید و بعد هم داد و بیداد کرد. بعد از آن دخترم را بغل کرد و از خانه بیرون دوید. من به دنبالش رفتم که در راه پله زن همسایه را دیدم. بعدهم با چاقو به آنها حمله کردم، ابتدا همسرم را زدم، بعد از آن دخترم، زن صاحبخانه، پسر ۱۵ ساله و دختر ۷ ساله صاحبخانه را مجروح کردم. اما متأسفانه دخترم و بچه‌های زن صاحبخانه کشته شدند.
همسر خسرو نیز در تحقیقات گفت: شب حادثه از مسافرت برگشتیم و بعد از خوردن شام به خواب رفتیم. نیمه شب دخترم بیدار شد و خواستم او را به دستشویی ببرم که شوهرم را چاقو به دست دیدم. او با چاقو به دخترم حمله کرد و بعد از مجروح کردنش، دخترم را از طبقه دوم به پایین پرتاب کرد. بعد از آن خسرو به من حمله کرد. زن صاحبخانه با شنیدن سر و صدا خودش را به ما رساند که خسرو به او و بچه‌هایش هم رحم نکرد.
به دنبال اعترافات متهم جوان او به بازسازی صحنه جنایت پرداخت. بعد هم در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. بعد از دفاعیات مرد جوان، دادگاه وارد شور شد و مرد جوان را به اتهام قتل دو فرزند همسایه به دوبار قصاص- با پرداخت تفاضل دیه- و به خاطر قتل دخترش به ۱۰ سال حبس و ضرب و جرح عمدی زن همسایه و همسرش با چاقونیز به هشت حبس و پرداخت دیه محکوم شد.این حکم در شعبه ۴۷ دیوانعالی کشور تأیید شد و متهم در زندان به دار مجازات آویخته شد.

tel final1

Share