فرماندار فومن در مراسم تجلیل از خبرنگاران

انجام رسالت خبرنگاری فرهنگ عمومی را تقویت می‌کند/اگر برخلاف مسئولیت خبرنگاری و غیرمنصفانه عمل شود اخلاق عمومی تنزل پیدا می‎کند+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مومنی زاده با اشاره به اینکه انجام رسالت خبرنگاری فرهنگ عمومی را تقویت می‌کند متذکر شد: با این کار اخلاق در جامعه گسترش می‌یابد اما اگر برخلاف مسئولیت خبرنگاری و غیرمنصفانه عمل شود و به حاشیه پردازی پرداخته شود اخلاق عمومی تنزل پیدا می‎کند و تفرقه جای وحدت می نشیند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار فومن در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اشاره به جایگاه مهم خبرنگاران در تقویت فرهنگ عمومی جامعه، گفت: نیازمند این هستیم که اصحاب رسانه در راستای تقویت و گسترش فرهنگ کار جمعی در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.photo_2016-08-09_09-17-59

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن; میرشمس مومنی‌زاده در این مراسم خبرنگاران را چشم بینا, گوش شنوا و صدای رسای مردم در تبیین مطالبات آنها دانتس و اظهار داشت: یک خبرنگار باید آئینه تمام نمای جامعه باشد و واقعیت ها را به درستی و همانگونه که هست منعکس نمایند.

فرماندار فومن بر ضرورت انتقال توامان ضعف و قوت، محرومیت و برخورداری توسط خبرنگاران تاکید نمود و خواستار پرهیز نگاه تک جانبه و یک بعدی و انتقال منصفانه اخبار شد.

وی خبرنگاری را شغل شرافتمندانه ای نام برد و گفت: خبرنگاران اگر بر اساس رسالت خود عمل کند می‌توانند از یک سو سرمایه اجتماعی تولید کنند و از سوی دیگر وحدت و انسجام بیافرینند.

مومنی‌زاده ادامه داد: اما اگر یک خبرنگار بر خلاف رسالت حقیقی خود عمل کند می‌تواند کارکرد معکوس از خود نشان داده و آسیب ایجاد کند.اگر برخلاف مسئولیت خبرنگاری و غیرمنصفانه عمل شود و به حاشیه پردازی پرداخته شود اخلاق عمومی تنزل پیدا می‎کند و تفرقه جای وحدت می نشیند و سرمایه و اعتماد اجتماعی نزول پیدا کرده و حرکت جامعه به سوی تعالی کند می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انجام رسالت خبرنگاری فرهنگ عمومی را تقویت می‌کند متذکر شد: با این کار اخلاق در جامعه گسترش می‌یابد.

فرماندار فومن با تاکید برلزوم نقد و افزایش روحیه انتقادپذیری درجامعه، افزود: خبرنگاران به فرهنگ عمومی و تقویت آن در جامعه کمک کنند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به تأسیس کانون خبرنگاران شهرستان فومن نیز اشاره کرد و افزود: این کانون در جهت حل و پیگیری مشکلات خبرنگاران در زمینه معیشت, بیمه و سایر مشکلات راه اندازی شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۳۰ خبرنگار فعال شهرستان فومن توسط تجلیل به عمل آمد و خبرنگاارن با فرماندار فوم عکسی به یادگار گرفتند.

tel final1

Share