وزیر دفاع در یادواره شهدای لنکرود

انقلاب اسلامی افشاگر چهره زشت نظام سلطه و دشمن به دنبال حاکم کردن ظلم در جهان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دهقان شرایط امروز کشور را با دوران دفاع مقدس متفاوت خواند و متذکر شد: دشمن به دنبال حاکم کردن ظلم در جهان است اما انقلاب اسلامی هرگز سنگر جبهه و جهاد را تا زمانی که بر اریکه قدرت قرار دارد رها نمی‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس, سردار حسین دهقان عصر امروز در یادواره سرداران، فرماندهان و ۶۳۲ شهید والامقام شهرستان لنگرود و شهدای گمنام در مسجد جامع لنگرود با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: انقلاب اسلامی در استمرار مکتب اسلام است.(گزارش تصویری)photo_2016-10-07_18-37-58

وی با اشاره به اینکه پیامبر(ص) راه سعادت آورد و با غدیر پیوند خورد تا این مملکت زنده بماند، افزود: امامت و ولایت را کمال دین می‌دانیم و این مسیر به عاشورا رسید و در اوج آن انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) واقع شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امامت و ولایت را جوهره اصلی مکتب اسلام دانست و تصریح کرد: کسانی که نمی‌توانند شاهد ناروایی و ظلم ستمگران باشند باور دارند انقلاب اسلامی زمینه‌ ظهور امام عصر(عج) است بنابراین انقلاب اسلامی را در مسیر اسلام و غدیر می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه در مسیر انقلاب شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند، ادامه داد: شهدا در مبارزه با یزید زمان جان خود را فدا کردند.

دهقان خانواده شهدا را حامی مسیر انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: خانواده شهدا نشان دادند که برای عزت اسلامی در تمام عرصه‌ها با داشته‌های خود حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در عرصه جهانی از عزت و اقتدار و احترام برخودار است، افزود: این امر به دلیل ریشه گرفتن از قیام امام حسین(ع) است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ایام سوگواری امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: شایسته است در این ایام از انقلاب و راه امام حسین‌(ع) گفته شود.

وی با اشاره به اینکه شرایطی به وجود آمد که موجب شد تا امام حسین با تمام داشته‌های خود به میدان رود، یادآور شد: امویان به دنبال این بودند که اسلام را از درون تهی کرده و جاهلیت را با لباس اسلام معرفی کنند.

دهقان اضافه کرد: رسول اکرم(ص) با فرمان الهی امام علی(ع) را در غدیر جانشین خود معرفی کرد اما به جای اینکه ولایت الهی را بپذیرند برگشتند و خلافت را جایگزین امامت کردند و این بزرگ‌ترین بدعت برای مسلمانان بود.

وی با بیان اینکه این زاویه انحرافی تا زمان خلافت امام علی(ع) ادامه داشت، خاطرنشان کرد: امام علی‌(ع) بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) عمل کرد اما حکومت علوی را بر نتافتند و امام علی اسلام را به جایگاه خود برگرداند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح علی(ع) را شهید عدالت خواند و گفت: جامعه اسلامی علاقه‌مند بود امام حسین بر مسند حکومت اسلامی بنشیند اما یزید می‌دانست با وجود امام حسین امکان ادامه حکومت او نیست.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) مشاهده کرد سنت‌های اسلامی در حال محو شدن است و امر به معروف و نهی از منکر انجام نمی‌شود و در این شرایط باید اقدامی صورت گیرد و مسیر برگردد و برای امام حسین راهی باقی نماند و تلاش کرد تا مردم متوجه شوند برای چه منظوری به طرف کربلا حرکت کرده است.

دهقان با بیان اینکه آنها که به منافع و آینده خود نگاه می‌کردند دیدند در حکومت اسلامی جایی برای آنها نیست، یادآور شد: در عاشورای حسینی تمام حق در مقابل تمام باطل قرار گرفت.

وی امام حسین را مظهر و نماد تمام عیار خداوند و یزید را نماد تمام عیار شیطان دانست و اظهار کرد: عاشورا درسی برای کسانی شد که به دنبال آزادی‌خواهی هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی را تصویر و برداشتی از قیام امام حسین نامید و گفت: امام حسین قیام کرد تا انحراف و بدعت و ظالمان از مسیر اصلی جامعه اسلامی برداشته شوند و جامعه در شعاع تابناک اسلام قرار گیرد.

معاویه زمان در تلاش برای جداسازی ذهن جوانان از انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به اینکه نظام استکباری و صهیونیستی تلاش می‌کند ذهن جوانان ما را از انقلاب اسلامی جدا کند، خاطرنشان کرد: معاویه زمان تلاش می‌کند تا جامعه دچار شبهه شود و جامعه در زمان امام حسین(ع) دچار تردید شد.

دهقان افزود: در قیام امام حسین متوجه شدیم جامعه اسلامی در شرایطی می‌تواند در جایگاه شایسته باشد که از رهبری الهی برخوردار و حول محور امامت باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند جهاد کبیر به معنای تبعیت نکردن از نظام سلطه است، خاطرنشان کرد: نفی ظلم و سلطه ظالم در قیام امام حسین(ع) موج می‌زند.

مقام عالی وزارت دفاع با اشاره به اینکه منکر را برخی مواقع با گفتن نمی‌توان رسوا کرد، گفت: در دفاع مقدس تمام استکبار پشت صدام بود و صدا پس از جنگ سرنوشت یزید را پیدا کرد.

انقلاب اسلامی افشاگر چهره زشت نظام سلطه است

وی انقلاب اسلامی را افشاگر چهره زشت نظام سلطه دانست و تصریح کرد: امروز نگاهی که در داخل جامعه و نسبت به نظام سلطه وجود دارد مانند کوه آتشفشانی بوده که هر لحظه آماده انفجار بر سر نظام سلطه است.

دهقان یکی از درس‌های قیام امام حسین را پیروزی خون بر شمشیر خواند و اظهار کرد: ملت ایران در زمان جنگ نسبت به تجهیزات جنگی صدام چیزی در اختیار نداشت امام روحیه شهادت‌طلبی، ایمان به نصرت الهی و توکل در جامعه موجب پیروزی نظام اسلامی شد.

وی شهدا را راهنما و راهبر نامید و تصریح کرد: در بزرگداشت شهدا نیازی از شهیدان برطرف نمی‌کنیم زیرا شهدا به ما نیازی ندارند بلکه ما به کنگره شهدا نیاز داریم.

آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد/اقرار دشمن به شکست‌ناپذیری انقلاب اسلامی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه آمریکا و صهیونیست جرات حمله به کشورمان را ندارند، گفت: آنها در دفاع مقدس دیدند که ملت ایران از نظام اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی اظهار کرد: ملت ایران در مقطعی از تاریخ با تکیه بر فرهنگ عاشورایی در مقابل سیستم استکباری ایستاد و امروز دشمن مجبور به اقرار اقتدار ایران اسلامی بوده که این نظام مجموعه شکست‌ناپذیر است.

دهقان با بیان اینکه در سایه انقلاب به نقطه‌ای رسیدیم که امروز مقتدرانه در منطقه حرکت می‌کنیم، گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ای برای کور کردن کسانی بوده که مکرر می‌گویند انقلاب اسلامی از مرزهای جغرافیایی ایران فراتر رفته است.

دشمن به دنبال حاکم کردن ظلم در جهان است/انقلاب اسلامی هرگز سنگر جبهه و جهاد را رها نمی‌کند

وی شرایط امروز کشور را با دوران دفاع مقدس متفاوت خواند و متذکر شد: دشمن به دنبال حاکم کردن ظلم در جهان است اما انقلاب اسلامی هرگز سنگر جبهه و جهاد را تا زمانی که بر اریکه قدرت قرار دارد رها نمی‌کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: انقلاب اسلامی مانند قیام کربلا ثابت کرد که اگر کسی در مقابل ظلم سکوت کند همراه و همرزم ظالم بوده و امروز مشاهده می‌کنیم آنها که ادعای خادم حرمین را دارند در کنار استکبار ایستاده و با رژیم صهیونیستی رابطه برقرار کرده و افتخار می‌کنند با رژیم صهیونیستی علیه نظام اسلامی اتحاد می‌بندند.

وی سکوت در مقابل ظالم را پذیرش مرگ دانست و یادآور شد: امام حسین(ع) به دنبال احیای اسلام بود و در مقابل طالم باید جنگید و پرده فریب را از چهره او برداشت و شهدا در این راستا جانفشانی کردند.

tel final1

Share