فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت خبرداد

از جمع آوری معتادین تا رفع تصرف از منابع ملی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ صداقت از کشف ۳۰ تن چوب قاچاق در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در زمینه تشکیل پرونده قاچاق ۲۵ درصد رشد داشتیم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ صداقت فرمانده نیروی انتطامی شهرستان شفت خبرنگاران را یار و یاور همیشگی پلیس دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ شهید نیروی انتظامی شهرستان شفت اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروها چون نیروی مسلح، بسیج، سپاه و ارتش امنیت را به ارمغان آورده است.
photo_2016-10-04_22-12-46
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت امنیت را نیاز ضروری انسان و زیر بنای تمام فعالیتهای اقتصادی و سیاسی خواند و اظهارداشت: شهروندان برای ایجاد امنیت و مرتفع شدن مشکلات با سایر دستگاه ها همکاری کنند.

صداقت از اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه در شهرستان خبر داد و گفت: مکان راهنمایی و رانندگی در شهرستان به زودی ساخته و با مجزا شدن ساختمان مرکز تعویض پلاک و شماره گذاری نیز در شهرستان افتتاح می شود.

وی از کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۱ درصدی کشف سرقت خبر داد و گفت: در زمینه کشف مواد مخدر نیز ۳درصد و در دستگیری معتادین ۷۰ درصد افزایش داشتیم.

این مسئول با اشاره به پاکسازی محله به محله مناطق مختلف شهرستان شفت از معتادین گفت: بسیاری از جرائم توسط معتادین انجام می شود.

سرهنگ صداقت از کشف ۳۰ تن چوب قاچاق در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در زمینه تشکیل پرونده قاچاق ۲۵ درصد رشد داشتیم.

وی از کاهش ۳۳درصدی تشکیل پرونده کلاهبرداری خبر داد و افزود: ۱۲مورد از زمین منابع ملی با همکاری منابع طبیعی و مراجع قضایی رفع تصرف شده و در مقابله با جرائم فضای مجازی ۱۰۰ درصد رشد تشکیل پرونده داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شفت نرخ رشد تصادفات درون شهری را صفر اعلام نمود و گفت: در تصادفات برون شهری با ۱۴ درصد کاهش تصادفات فوتی مواجه بودیم ولی در تصادفات جرحی برون شهری و درون شهری با رشد مواجه بودیم.

صداقت از افزایش ۷ درصدی توقیف موتور سواران خبر داد و گفت: در بحث مقابله با ناهنجاری و و فرهنگ سازی رعایت قوانین با اجرای طرحهای گیلان مطهر و صبح صادق امار خوبی داریم.
tel final1

Share