افتخاری در یادواره معلم فداکار

امیدزاده با تدبیر خود امید را در جامعه زنده کرد/ معلمی که ۴ فرزند باسواد ولی بیکار دارد, همانند آتش در حال سوختن است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افتخاری با بیان اینکه معلم باید دانا، با ایمان و داری امید باشد, یادآور شد: در عین حال بایستی دغدغه های معلمان نیز رفع گردد.وی افزود: معلمی که ۴ فرزند باسواد ولی بیکار دارد, همانند آتش در حال سوختن است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت مرحوم حسن امیدزاده معلم فداکار شفتی اظهار کرد: اگر چه برخی از معلمان به گمنامی زندگی می کنند اما پادش آنان نزد خداوند بالا و بی مثال است.photo_2016-08-04_17-12-51

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت, نماینده مردم فومن و شفت در مجلس دهم با بیان اینکه این مراسم متعلق به مردی ایثارگر و فداکار است افزود: امیدزاده با تدبیر خود امید را در جامعه زنده کرد.

وی با بیان اینکه مسئله عمده ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب آموزش و پرورش است تصریح کرد: از نهادی داریم صحبت می کنیم که همیشه باید پویا و متحرک باشد و نسل هایی را پرورش دهد که دارای شاخصه های ممتاز انسانیت بوده و سکاندار تحولات کشور باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه به تعبیر رهبری معظم انقلاب معلمی شغل انبیا است افزود: کار انبیاء نجات بشریت بود و معلمین هم برای نجات اجتماع تلاش می کنند.

افتخاری با بیان اینکه معلم باید دانا، با ایمان و داری امید باشد, یادآور شد: در عین حال بایستی دغدغه های معلمان نیز رفع گردد.

وی افزود: معلمی که ۴ فرزند باسواد ولی بیکار دارد, همانند آتش در حال سوختن است.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کسانی در فضای تغییرات مدیریتی مسئولیت جدید قبول می کنند نباید خود را تافته جدا بافته ببینند افزود: جامعه ما بسوی توسعه گام بردارد اما توسعه باید اول در نگاه و شیوه ما رخ دهد.

tel final1

Share