ملوان به صدر نزدیک شد

مایلی‎کهن:ملوان یک دل است / زود است از صعود حرفی بزنیم/کریمی: ملوان تیم خیلی خوبی دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرمربی ملوان با بیان اینکه خیلی زود است که از صعود صحبت کنیم اظهار کرد: یک هفته مانده یه شروع لیگ تیم را بستیم و خوشحال هستم که از ظرفیت جوانان خوب این شهر بهره برده ام. باید یاد بگیریم از فوتبال لذت ببریم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا هر روز بهتر بشویم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ملوان بندر انزلی در دقایق پایانی موفق شد تا با تک گل حسین شنانی اکسین البرز صدرنشین را در انزلی شکست دهد. sam_3018

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, فیروز کریمی سرمربی «اکسین» پس از شکست این تیم مقابل ملوان انزلی با بیان اینکه دو تیم یک بازی زیبا را پشت سر گذاشتند اظهار کرد: هر دو تا تیم نسبت به هم شناخت داشتند و هر تیمی می توانست از توپ های هوایی یا اشتباهات به گلزنی برسد.

کریمی گفت: ملوان تیم خیلی خوبی بود و فکر نمی‎کردم ملوان اینقدر خوب عمل کند. سه اشتباه متوالی کردیم و گل خوردیم که دروازبان و دفاع مقصر بودند.

وی افزود: تعویض ها جایگزینی خوبی برای یاران اصلی ما نشدند ولی آنها از تعویض های خودشان بهتر استفاده کردند. هر دو تیم بازی جذاب و فیزیکی را به نمایش گذاشتند و تا دقیقه نود هر دو تیم جنگیدند.

سرمربی اکسین در پایان گفت: داور بسیار خوب سوت زد ولی ولی برخی کمک داور ما توجیه نیستند. داور وسط و کمک دوم عملکرد عالی داشتند.

ملوان یک دل است / زود است از صعود حرفی بزنیم

محمد مایلی کهن سرمربی ملوان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سنگین بود و هر دو تیم خوب بازی کردند و کیفیت بازی بسیار بالا بود. در شهر خودمان بودیم و باید از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده می‌کردیم.

وی افزود: اکسین خیلی باهوش بود و منتظر اشتباهات تیم ملوان بود. از این برد بسیار خرسند هستم و به مجموعه ملوان تبریک میگویم.

مایلی کهن گفت: تیم ما یک دل است و بازیکنان با همت بازی می‌کنند.

سرمربی ملوان با بیان اینکه خیلی زود است که از صعود صحبت کنیم اظهار کرد: یک هفته مانده یه شروع لیگ تیم را بستیم و خوشحال هستم که از ظرفیت جوانان خوب این شهر بهره برده ام. باید یاد بگیریم از فوتبال لذت ببریم و همه باید دست به دست هم بدهیم تا هر روز بهتر بشویم.

سرمربی ملوان در پایان گفت: در رقابت باید رفاقت هم داشته باشیم به مانند دربی گیلان که کمترین اهانت در همه این سال ها داشت.معتقدم که فوتبال باید به شهر و استان کمک کند.

tel final1

Share