گزارش بازی ملوان و مس توسط دیارمیرزا

مایلی‌کهن: اجازه نمی‎دهم برخی افراد شان فوتبال انزلی,گیلان و ملوان را خدشه‎دار کنند/ابراهیم‎زاده: ملوان همیشه ملوان بوده و ملوان هم باقی می‎ماند+گزارش و حواشی بازی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرهنگ غنی و بالای استان گیلان مشهور است و اگر تعدادی بخواهند حرمت ورزش را زیر پا بگذارند خودمان در درجه اول با آنها برخورد می کنیم چون تماشاچی باید از بازی لذت ببرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عصر امروز ملوان بندر انزلی میزبان تیم مس کرمان بود که در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک ملوانان به پایان رسید(گزارش تصویری)

گزارش و حواشی بازیphoto_2016-09-24_20-22-18

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, از هفته هشتم لیگ آزادگان عصر امروز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی میزبان تیم مس کرمان بود.
ایمان صادقی، فرزاد جعفری، مهیار زحمت کش، مهدی رستمی، سعید یوسف زاده، محمد ابشک، یاسر وکیلی، شهاب کرمی، حسین محلی شنانی، شاهین ثاقبی یازده مرد ملوانان را در این دیدار تشکیل دادند
ترکیب تیم مس کرمان آرمان شهداد نژاد، بهنام داداشوند، احمدرضا زنده روح، فرزاد حسین خانی، مهدی دغاغله، فرشید علیزاده، میلاد پورصف شکن، امیر حسین عسکری، حامد محمودی، مهدی تیکدری، محمد وحید اسماعیل بیگی تشکیل دادند
تماشاگران ویژه این دیدار رئیس هیئت فوتبال استان گیلان, سید جلال رافخایی و سیامک کوروشی بازیکنان اسبق ملوان بودند.
پیش از شروع دیدار هواداران ملوان مهدی دغاغله بازیکن اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی را تشویق کردند و بازیکنان ملوان با وی به خوش و بش کردند.
در دقیقه ۲۰ شاهین ثاقبی در غفلت مدافعان مس در یک تک به تک گل اول ملوان و بازی را به ثمر رساند.
حسین شنانی در دقیقه ۳۹ مهاجم ملوان حامد محمودی در دقیقه ۲۷ و احمدرضا زنده روح در دقیقه ۴۴ از مس کارت زرد دریافت کردند.
حسین شنانی در دقیقه ۴۵ با سانتر زیبای شهاب کرمی دروازه مس را برای بار دوم باز کرد.
مهدی دغاغله گل اول را در وقت تلف شده نیمi نخست مس کرمان را به ثمر رساند که در شادی پس گل پیراهن خود را از تن بیرون آورد و لباس ملوانان را نمایان کردکه این کار مورد تشویق هواداران ملوان واقع شد.
در نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه اعلام شد و ملوانان با نتیجه ۲ بر یک نیمه اول را به پایان رساند.
در دقیقه ۵۲ مهدی تیکدری از مس کرمان از بازی خارج و احسان پورشیخعلی وارد میدان شد.
شاهین ثاقبی به دلیل اعتراض به داور در دقیقه ۶۷ کارت زرد دریافت کرد.
در دقیقه ۷۱ محسن دلیر هافبک تیم مس کرمان جایگزین میلاد پورصف شکن شد و در ۷۸ پوریا غلامی جایگزین حسین شنانی شد.
مهدی رستمی مدافع تیم ملوان در دقیقه ۸۲ به دلیل حرکت غیر ورزشی از داور دیدار کارت زرد دریافت کرد.
در دقیقه ۸۶ مس کرمان تعویض سوم خود را انجام داد و فرشید علیزاده بیرون و به جای ایشان محمد رضا زینال خیری وارد شد و در ملوان سیاوش حق نظری جایگزین شهاب کرمی شد.
امیرحسن عسکری مدافع مس کرمان در دقیقه ۸۸ به دلیل شکاف ابرو دقایقی را بیرون از زمین بازی سپری کرد.
در دقیقه ۸۹ داور دیدار خطایی پشت جریمه ملوان به سود مس کرمان گرفت که با اعتراض شدید هواداران ملوان مواجه شد.
در دقیقه ۹۰ محمد بختیاری مهاجم ملوان جایگزین شاهین ثاقبی شد.

ابراهیم زاده:  ملوان همیشه ملوان بوده و ملوان هم باقی می ماند

منصور ابراهیم زاده سرمربی مس کرمان پس از پایان این دیدار با تبریک به تیم ملوان و هوادارانی که مشتاقانه تیم را تشویق کردند, اظهار کرد: ما خودمان بازی را به حریف واگذار کردیم و می توانستیم بهتر بازی کنیم.

ابراهیم زاده گفت: با اینکه در لیگ یک بازی می کنیم اما ملوان همیشه ملوان بوده و ملوان هم باقی می ماند.

وی افزود: به یاد دارم با ذوب آهن, نفت و تیم های دیگر خیلی موفق تر بازی کردیم و حداقل نتیجه ای که اینجا می گرفتیم مساوی بود و باخت برای ما باورکردنی نیست.

photo_2016-09-24_20-20-51مایلی کهن: اجازه نمی دهم برخی افراد شان فوتبال انزلی,گیلان و ملوان را خدشه دار کنند

مایلی کهن سرمربی ملوان با بیان اینکه بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اظهار کرد: مس در هفت بازی گذشته اش ۶ مساوی و یک برد داشت.

وی افزود: بچه ها مثل همیشه با جان و دل بازی کردند و این دیدار کاملا فیزیکی بود و روی هوشیاری بازیکنانم دوگل زدیم و درنیمه دوم هم توانستیم بازی را اداره کنیم.

سرمربی ملوان گفت: هواداران یار دوازدهم این تیم هستند و متاسفانه یکی دونفری در تمرین هم حضور پیدا می کنند که فکر می کنم هوادار ملوان نیستند و با هدف خاصی حاشیه ایجاد می کنند.

وی افزود: فرهنگ غنی و بالای استان گیلان مشهور است و اگر تعدادی بخواهند حرمت ورزش را زیر پا بگذارند خودمان در درجه اول با آنها برخورد می کنیم چون تماشاچی باید از بازی لذت ببرد.

مایلی کهن یادآور شد: یقین بدانید با هر گونه ناهنجاری برخورد می کنم و اجازه نمی دهم اینگونه افراد شان فوتبال و وجهه انزلی,گیلان و ملوان را خدشه دار کنند.

سرمربی ملوان گفت: من از چیزی هراسی ندارم و اگر با ما همراه نشوند همین تماشاگران مانع از حضورشان خواهند شد. ما نشان دادیم کا درخارج از خانه ضعیف تر از بازیهای خانگی عمل کرده ایم که باید بهتر شود.

tel final1

Share