در اولین روز از هفته ی دولت

افتتاح اولین سایت پرواز های تفریحی گیلان در ماسال+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان ماسال،‌اولین سایت آموزشی تفریحی پرواز با پاراگرایدر استان گیلان و پروژه های عمران شهری و روستایی در شاندرمن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان ماسال،‌اولین سایت آموزشی تفریحی  پرواز  با پاراگرایدر استان گیلان و پروژه های عمران شهری و روستایی در شاندرمن افتتاح شد.

 P1030878در اولین روز از برنامه های هفته ی دولت، اولین سایت آموزشی تفریحی پرواز با پاراگرایدر با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان در روستای معاف بخش شاندرمن افتتاح شد.

فرماندار ماسال با قدردانی از بخشداری شاندرمن و اداره میراث فرهنگی و گردشگری ماسال جهت پی گیری راه اندازی این پروژه ی ورزشی تفریحی، گفت: قرار داشتن این سایت آموزشی تفریحی در منطقه ای با زیبایی های بکر طبیعی می تواند موقعیت خوبی را جهت جذب گردشگر به این منطقه و توسعه ی گردشگری آن فراهم آورد.

محمود قاسم نژاد همچنین با تشکر از هیئت ورزش های هوایی استان گیلان، اظهار داشت: این ورزش مفرح می تواند جایگزین خوبی برای بسیاری از تفریحات ناسالمی که به غلط در بین جوانان باب شده است باشد.

در ادامه ی برنامه های اولین روز هفته ی دولت شهرستان ماسال، آسفالت راه روستای چاله سرای شاندرمن با اعتبار دو میلیاردو ۸۰ میلیون ریال و پروژه  بهسازی معابر و جدول گذاری فاز دوم خیابان ولی عصر  شهر شاندرمن با اعتبار یک میلیارد و ششصد و بیست میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

P1030836

tel final1

Share