واکنش حسنی به استیضاح ثابت قدم

هر ذهن آگاه و هر تفکر بی‌طرفی از برنامه‌ها و ایده‌های شهردار رشت حمایت خواهد کرد/اقلیت بسیار محدودی در شورا مدتهاست به بداخلاقی، تخریب و تهمت روی آورده اند/نظر مردم بر ادامه کار ثابت قدم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت تاکید کرد: یک اقلیت بسیار محدودی در شورا مدتهاست به بد اخلاقی، تخریب و تهمت روی آورده اند که گمان میکنم پاسخ آن را مردم در همین انتخابات پیش رو به خوبی خواهند داد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از خبر آزاد ،محمد صادق حسنی جوریابی، گفت:اعضای شورا شهر اجازه ندهند توسعه و پیشرفت رشت قربانی منافع گروهی و فردی شود و به خاطر مردم اختلافات در شهرداری باید کنار گذاشته شودـ

hasani_2016-06-10_21-11-49 محمد صادق حسنی جوریابی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  با ابراز تاسف از استیضاح شهردار رشت گفت:هر ذهن آگاه و هر تفکر بی طرفی از برنامه ها و ایده های شهردار رشت حمایت خواهد کرد.
او با تاکید بر اینکه نظارت بر عملکرد مجموعه ی شهرداری و شهردار و سوال و استیضاح شهردار حق قانونی اعضای شورای شهر است گفت: چقدر خوب می شد برخی از اعضای معترض به عملکرد شهردار، چند خطی از عملکرد خودشان می گفتندـ

او ادامه داد: هیچ کس معتقد نیست که صددرصد رفتارها و تصمیم گیریهای شهردار و مدیران شهرداری، درست است ، اما به واسطه ی هر مشکل کوچک نباید وقت تصمیم سازان شهری را گرفت، پروژه ها و برنامه های شهرسازی را متوقف کرد و اقدام به استیضاح کرد.
حسنی با اشاره به اینکه حجم و تعدد پروژه های در دست اقدام شهرداری بی سابقه است گفت: قطعا با افزایش کمیت پروژه ها و اتفاقات شهری تعداد مشکلات، تخلفات و کوتاهی های احتمالی بیشتر خواهد شد و چه خوب بود که اعضای معترض شورا هم به جای بداخلاقی ها و اختلال در این امور دوشادوش شهردار متخصص رشت برای حل مشکلات این شهر حرکت می کردند و اگر هم انتقاد یا مساله ای داشتند با همدلی مطرح و در حل آن مانند باقی همکارانشان اهتمام و تلاش می کردند.
نماینده مردم رشت تاکید کرد: یک اقلیت بسیار محدودی در شورا مدتهاست به بد اخلاقی، تخریب و تهمت روی آورده اند که گمان میکنم پاسخ آن را مردم در همین انتخابات پیش رو به خوبی خواهند داد کرد.
وی با اشاره به وظیفه ی خطیر اعضای شورا و انتظار مردم رشت از اعضای شورای شهر گفت:اعضای منصف و بیطرف شورای شهر اجازه ندهند توسعه و پیشرفت رشت قربانی منافع گروهی وفردی برخی اعضا شود و به خاطر مردم اختلافات را کنار بگذارند.
حسنی گفت: من واقعا متعجبم فردی که تا یک ماه پیش در صحبتها و گفتگوهایش ثابت قدم را بهترین شهردار تاریخ رشت معرفی می کرد ، اکنون ساز مخالفت و داد استیضاح شهردار را سر می دهد.

او با تاکید بر اینکه تنها یک سال به پایان دوره ی شورای چهارم باقی مانده گفت: متاسفانه عزیزان ساعتها و لحظات طولانی ای در جلسات شورا را صرف سوالات تکراری از شهردار کرده اند و نگرانیم که نکند از نیازها ودغدغه های شهر و شهروندان غافل بمانندـ

او افزود: تلاش دولت و مجلس ایجاد آرامش و امنیت خاطر برای شهروندان است و قطعا هر شخص یا طیفی از افراد قصد بر هم زدن این آرامش نسبی را داشته باشد از چشم مردم خواهند افتاد .
حسنی با تاکید بر اینکه ما هیچ کدام قصد دخالت در امور شورایی را نداریم اما به واسطه نمایندگی مردم باید نظرات مردم را مد نظر قرار دهیم، گفت: نظر مردم در رسانه ها ، فضای مجازی ، کوچه و خیابان این شهر قابل لمس است و غالب صداها مبنی بر ماندن و ادامه کار ثابت قدم است و اعضای شورا وظیفه دارند به نظر مردم توجه لازم را داشته باشند.
وی در پایان گفت: خوشبختانه معتقدم اکثریت شورا به واسطه دانش و تجربه شان به ادامه ی شهرداری دکتر ثابت قدم رای خواهند داد و در ادامه شاهد روز های بهتری برای شهر رشت خواهیم بود.

tel final1

Share