سرمربی ملوان:

شرط مایلی‌کهن برای نوری و زارع/ملوان باید دنبال بازی در لیگ برتر باشد/عاجزانه از تماشاگران دو تیم سپیدرود و ملوان می خواهم به هم احترام بگذارند و از فوتبال لذت ببرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی می‌گوید در صورتی از پژمان نوری و مازیار زارع استفاده می‌کند که شرایط بدنی آنها مناسب باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از مهر ،سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی می‌گوید در صورتی از پژمان نوری و مازیار زارع استفاده می‌کند که شرایط بدنی آنها مناسب باشد.

mailiSC_0122محمد مایلی کهن در خصوص انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملوان گفت: من دو روز است که این افتخار نصیبم شد که در خدمت ملوان و مردم انزلی باشم. اول باید همکارانم را انتخاب کنم. یکسری از نفرات از تیم جدا شده اند و ما دنبال بازیکنان جوان و خوب هستیم.

سرمربی ملوان در خصوص جذب بازیکنان جدید ،گفت: بازیکن خوب در هر سن و سالی که باشد، برای من قابل احترام است و برایم فرقی نمی‌کند حتی اگر بازیکن مسن باشد.  اگر بازیکن مسن با یک بازیکن جوان در یک سطح باشد، بازیکن با تجربه را بر می دارم.

مایلی کهن درباره اینکه چنین چیزی در تضاد با سیاستهای گذشته اش است، گفت: اصلا اینطور نیست! من قبلا هم گفته بودم که اگر واقعا یک جوان برابر با یک باتجربه باشد، من باتجربه را بر می دارم ولی اگر بازیکن جوان بالاتر باشد، باید آن جوان را برداشت.

وی درباره دلایل کناره گیری سه مربی قبلی ملوان و اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل کناره گیری آنها مخالفت اعضای هیات مدیره با حضور مازیار زارع و پژمان نوری در تیم بوده است، گفت: پاسخ این سئوال را در سئوال قبل دادم. اگر جوان و باتجربه در سطح مساوی باشد، بازیکن با تجربه را بر می دارم.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه آیا اعضای هیات مدیره به وی هم برای کنارگذاشتن زارع و نوری توصیه کرده اند؟ گفت: پژمان نوری و مازیار زارع سالها در خدمت تیم و فوق العاده بازیکنان ارزشمندی بودند. جبر زمان گاهی مصادف می شود با اینکه یک بازیکن از تیم جدا شود ولی باز هم می گویم اگر شرایط کاری و بدنی مناسب باشد، یقینا از آنها بهره می گیرم.

مایلی کهن تاکید کرد: نه تنها در این زمینه بلکه در تمامی زمینه ها، هیات مدیره، مدیرعامل به من اختیار تام داده شده است. با تبصره و قانون نیامده ام که چیزی به من تحمیل شود.

وی در خصوص صدور بیانیه اش بعد از سرمربیگری در ملوان، گفت: بعد از قبول سرمربیگری ملوان، خیلی ها با بنده تماس گرفتند. بعضی ها هم ایراد گرفتند که چرا این کار را کردم و سرمربی ملوان شدم. فوتبال جنگ نیست. فوتبال، ورزشی برای لذت بردن انسانها است.

مایلی کهن تاکید کرد: برای من بین انزلی رشت لاهیجان و لنگرود فرقی ندارد. باید کنار رقابت، رفاقت سالم داشته باشیم. برای یکی از مسابقات تیم سپیدرود رشت حدود ۳۰ هزار هوادار داخل ورزشگاه بودند ولی چیزی که مرا آزرده کرد، توهینی بود که تماشاگران به هم می کردند. عاجزانه از تماشاگران دو تیم سپیدرود و ملوان می خواهم به هم احترام بگذارند و از فوتبال لذت ببرند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا حضور ملوان در لیگ دسته اول قطعی شده است؟ گفت نه، عزیزان در باشگاه ملوان مسائل حقوقی را پیگیری می کنند. البته من خودم دوست ندارم تیمی که فوتبالی به لیگ دسته اول افتاده، غیر فوتبالی بالا بیاید ولی به تیم ملوان و شهر انزلی جفا شده است.

سرمربی ملوان که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سئوال که چرا به ملوان جفا شده است؟ گفت: چرا در سالهای گذشته امتیاز تیم سپاهان نوین را به فولاد و یا امتیاز صبا را به قم داده اند؟

وی درباره اینکه تیمی مثل سپاهان نوین نمی‌توانست با وجود تیم سپاهان در لیگ برتر حضور داشته باشد، تاکید کرد: عزیزم پس اینجا قانون ایراد دارد! اگر قانون اشکال دارد، باید قانون را اصلاح کنید نه اینکه اگر شهری زور ندارد، «سرش را ببرید». استقلال صنعتی خوزستان چطوری به لیگ برتر آمد؟ استقلال خوزستان امتیاز استقلال جنوب تهران که برای بچه های نازی آباد بود را خریدند.

سرمربی ملوان درباره اینکه تیم نفت پیشینه خوبی در فوتبال تهران دارد و نباید امتیازش به خارج از تهران منتقل می‌شد، تاکید کرد: من خودم ۳۴ سال در سازمان تربیت بدنی فعالیت کرده ام و به قانون اشراف دارم. اگر قانون اشکال دارد، باید آن را اصلاح کرد ولی اگر بخواهید سلیقه ای رفتار کنید، بحث دیگری است.

مایلی کهن در پایان یکبار دیگر تاکید کرد که ملوان باید دنبال بازی در لیگ برتر باشد!

tel final1

Share