در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان عنوان شد

فتاح رضوانی سردار سازندگی فرودگاه سردار جنگل رشت بود/گیلانی ها «کریم آقایی» را به عنوان یک گیلانی بپذیرند/حمل نقل هوایی یکی از چهار اساس حکومت مدرن است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مه آبادی با قدردانی از مدیرکل سابق فرودگاه گیلان گفت: مهندس رضوانی با توجه به توانایی‌های فردی و شایستگی‌هایی داشته توانست مدیریت فرودگاه گیلان را بر دوش بگیرد و او سردار سازندگی فرودگاه سردار جنگل است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان صبح امروز با حضور رحمت الله مه آبادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.(گزارش تصویری)photo_2016-07-22_11-11-19

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در این مراسم فتاح رضوانی مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان بعد از ٣٠ سال خدمت جای خود را به غلامرضا کریم اقایی که پیش از این معاون عملیات فرودگاه‌های استان اصفهان بود واگذار کرد.

فتاح رضوانی مدیرکل سابق فرودگاه گیلان در ابتدا با بیان اینکه تمامی تلاش خود را جهت خدمت به مردم شریف استان انجام دادم, اظهار کرد: مفتخریم که تا این مدت فرودگاه‌های رشت به دلیل تجارب بالای پرسنل یکی از بی چالش ترین فرودگاه‌های ایران است.
وی افزود: رشد فرودگاه در این مدت ۶ سال به گونه‌ای بود که تغییرات اساسی‌ در این بازه زمانی صورت گرفت و باید این موضوع را عنوان کنم که فرودگاه نسبت به ۶ سال پیش ساختار جدید را به خود دیده است.
فتاح رضوانی گفت: در طی شش سال خدمت بنده پروژه محوطه سازی فرودگاه با مساحتی بالغ بر ١۵٠٠٠ متر مربع صورت گرفت.
وی با بیان اینکه پرسنل هر مجموعه جزو ارزش‌های هر مجموعه است اظهار کرد:  نقاط قوت و ضعف پرسنل شناسایی شد تا از تمامی پتانسیل این عزیزان استفاده شود.
مدیرکل سابق فرودگاه گیلان تصریح کرد: در حوزه امنیتی بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال برای تجهیزات در این مدت هزینه شده و در حوزه عملیات هوانوردی حفظ ایمنی با توجه به اینکه جزو اولین اولویت ما بود مبلغی بالغ بر ٢۵٠ میلیارد ریال در این مدت هزینه شده است.

روح مقابله با متجاوزین در خون مردم گیلان است/فتاح رضوانی سردار سازندگی فرودگاه سردار جنگل بود

photo_2016-07-22_11-11-15رحمت الله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم با تمجید از مردم گیلان اظهار کرد: روح مقابله با متجاوزین و مسلط نشدن بیگانگان در مردم این سرزمین عجین شده است.
وی افزود: در تاریخ آورده شده است در حمله اعراب و حمله اسکندر مقدونی این منطقه یعنی طبرستان و گیلان مقاومت نمود و مردمان دلیر این دیار مانع ورود بیگانگان به این منطقه شده است
مه آبادی با بیان اینکه گیلان و ری جزو پناهگاه اسلام و شیعیان بودند اظهار کرد: بیگانگان نتوانستد به این مناطق نفوذ کنند.

وی اولین جلوه گاه استان را فرودگاه آن استان دانست و گفت: حمل نقل هوایی یکی از چهار اساس حکومت مدرن و یکی از معیارهای سنجش نرم است.

وی با قدردانی از مدیرکل سابق فرودگاه گیلان گفت: مهندس رضوانی با توجه به توانایی‌های فردی و شایستگی‌هایی داشته توانست مدیریت فرودگاه گیلان را بر دوش بگیرد و او سردار سازندگی فرودگاه سردار جنگل است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها یادآور شد: کارنامه دولت‌های قبلی نسبت به دولت یازدهم در صنعت حمل و نقل هوایی بسیار نامناسب بود و مجلس نیز توانست به این صنعت به پردازد.

مه آبادی اظهار کرد: فرودگاه رشت با توجه به جاذبه‌های گردشگری‌ای که در این استان وجود دارد آینده خوبی خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم گیلانی‌ها کریم اقایی را به عنوان یک گیلانی‌ پذیرا باشند.

مه آبادی در ادامه گفت: در حالی که این روزها شاهد چهره‌های ناپاک در سیستم اداری هستیم, آقای رضوانی یکی از چهره‌های بسیار پاک در سیستم اداری بوده‌اند.

غلامرضا کریم آقایی نیز در سخنان کوتاهی گفت: فرودگاه بین المللی سردار جنگل از زیر ساخت خوبی برخوردار است.

tel final1

Share