در افتتاحیه خط ویژه بی آرتی رشت مطرح شد

جابه‌جایی ۱۷ هزار مسافر با راه اندازی بی آر تی/رشت در مسیر توسعه است/منافع عمومی بر شخصی اولویت دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمدعلی ثابت قدم نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاری مردم و شورا و نمایندگان دولت گفت: چرخ توسعه در رشت به حرکت در آمده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جمشید پور معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری رشت در افتتاحیه خط ویژه بی آر تی رشت با بیان اینکه پس از ماه ها انتظار شهر رشت صاحب بی آرتی شده است, گفت : این پروژه که از نیمه دوم سال ۹۴ آغاز شد و پایان همان سال به اتمام رسید با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و نیم امروز افتتاح شد.IMG_4053

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت افزود: ۲۰ دستگاه اتوبوس در این پروژه به کار گرفته شد که همه این اتوبوس ها برند دوو کره جنوبی است و ۱۵ دستگاه در خط ویژه مشغول کار خواهند شد.

 وی با بیان اینکه قبلا هفت هزار مسافر در مسیر جابجا می‎شدند, اظهار کرد: اکنون با راه اندازی این خط هفده هزار مسافر از خیابان امام خمینی تا میدان گیل جابجا می‌شوند.

جمشید پور با بیان اینکه این ماشین ها ظرفیت ۷۷ مسافر را دارند گفت: برای پیاده راه در این مسیر مبلغ ۴۰۰ میلیون اعتبار در نظر گرفته شده است.

رشت در مسیر توسعه استIMG_4068

در ادامه رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت با ابراز خورسندی از اینکه این پروژه راه اندازی شده است گفت : هر کاری که در شهر رشت انجام می‌شود به نام شخص نیست بلکه برای توسعه شهر انجام می‌شود.

 رضا رسولی گفت: باید همه مسولان دست در دست هم بدهند تا آنچه که لایق شهروندان شهر رشت است در این شهر انجام شود. اجرای پروژه پیاده راه و اکنون راه اندازی بی ار تی نشان از حرکت شهر رشت به سوی توسعه می دهد.

وی افزود : هدف از طرح بی ارتی کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و کاهش تردد خودرو ها است.

منافع عمومی بر شخصی اولویت دارد

IMG_4073محمدعلی ثابت قدم نیز در این مراسم ضمن تشکر از همکاری مردم و شورا و نمایندگان دولت گفت: چرخ توسعه در رشت به حرکت در آمده است.

شهردار رشت تصریح کرد: هرکس مسئولیتی در شهر بر عهده می‌گیرد بر حسب قسمی که خورده باید منافع عمومی را بر منافع خصوصی ترجیح دهد.

 وی افزود: فارغ از نیت ها و پشت پرده هایی که برای جلوگیری از توسعه شهر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند باید بگویم که این کارها فقط بادی هستند که نمی‌توانند جلوی حرکت چرخ توسعه رشت را بگیرند.

 شهردار رشت در پایان با تشکر از اصحاب رسانه گفت: باب گفتگو باز است و نیاز به یاغی گری نخواهد بود.
tel final1

Share