دیارمیرزا منتشر کرد

بازدید سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از فومن و درخواست امام جمعه از آقای سرپرست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه فومن در این نشست از سرپرست جمعیت هلال احمر استان خواست تا با توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان فومن و کوهستانی بودن بودن آن یک مدیر قوی همچون رجبی رئیس سابق هلال احمر این شهرستان در راس هلال احمر فومن قرار بگیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان در اولین بازدید خود از شهرستان فومن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا در این شهرستان, گفت: از اینکه در خدمت مردم گیلان هستم افتخار می کنم.
photo_2016-06-12_15-24-09
مهدی ولی پور افزود: با توجه به اینکه گیلان استانی گردشگر پذیربوده و دارای ظرفیتهای گردشگری بسیاری است این مسائل دست دردست هم می دهد تا شاهد حوادثی باشیم.

وی از بررسی وضعیت امکانات و ایستگاه های موجود برای مقابله با حوادث خبر داد و گفت: امروز به شهرستان فومن آمدیم تا ظرفیتهای موجود را ببینیم و امکاناتی که باید در آینده ایجاد شود را شناسایی و برای آن برنامه ریزی کنیم.

ولی پور از اجرای طرح تابستانه خبر داد و گفت: با توجه به ظرفیت کوهستانی و گردشگری فومن در این مناطق پوشش امدادی را خواهیم داشت.
photo_2016-06-12_15-24-00
سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان از پوشش امدادی در سواحل دریایی نیز خبر داد و گفت: تا جایی که بتوانیم و بضاعت داشته باشیم ورود می کنیم.

گفتنی است ولی پور بعد از دیدار مسئولان فومن جلسه ای با شوراها و معاونین داشت و همچنین از انبارهای امدادی و پایگاههای گوشلوندان و ماکلوان و تازه اباد رودپیش بازدید کرد.

امام جمعه فومن در این نشست از سرپرست جمعیت هلال احمر استان خواست تا با توجه به ظرفیت گردشگری شهرستان فومن و کوهستانی بودن بودن آن یک مدیر قوی همچون رجبی رئیس سابق هلال احمر این شهرستان در راس هلال احمر فومن قرار بگیرد.

tel final1

Share