از سوی روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان مطرح شد:

از سوی روابط عمومی هیئت بوکس خبر شکست بوکسور گیلانی در برابر حریف البرزی تکذیب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در راستای خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌های کشور در رابطه با شکست امین قاسمی‌پور در برابر سجاد کاظم‌زاده نماینده استان البرز، و حضور بوکسور البرزی در آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک ریو در آذربایجان، روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از هیئت بوکس استان گیلان ،در راستای خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌های کشور در رابطه با شکست امین قاسمی‌پور در برابر سجاد کاظم‌زاده نماینده استان البرز، و حضور بوکسور البرزی در آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی کسب سهمیه المپیک ریو در آذربایجان، روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان جوابیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

به گزارش وبسایت رسمی هیئت بوکس استان گیلان در این جوابیه آمده است:
حرفه‌ی ارجمند خبرنگاری در پرتو شجاعت طبع و قوت روحیه‌ی خبرنگاران، شغلی شریف و خوش نام در عصر ارتباطات است و نگارندگان جسور و خستگی‌ناپذیر خبر، برای کسب حقایق و آگاهی بخشی، همچون پروانه‌ای بی‌پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند. به راستی مجاهدت، آزادگی و بلندی همت مردان و زنان حقیقت‌طلب رمز محبوبیت این کار شریف است.

متأسفانه ظهر دیروز در خروجی خبرگزاری مهر دفتر نمایندگی استان البرز خبری با عنوان: «بوکسور البرزی به مسابقات گزینشی المپیک در باکو می‌رود» مخابره گردید که در متن آن، خبر شکست امین قاسمی پور بوکسور نامدار و پرآوازه کشور در برابر رقیب کم نام و نشان خود داده شده است. جالب اینکه دیدار مذکور قرار است صبح فردا برگزار گردد!

۲۳۵۳-۱

پس از پیگیری دلیل قرار گرفتن مطلب فوق در خبرگزاری مهر توسط روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان، خبرگزاری مذکور در اقدامی جالب، بدون آن که خبر کذب را از خروجی سایت خارج نماید تیتر و موضوع خبر را تغییر داد. در تیتر جدید خبر فوق آمده است: «با اعتراض قاسمی پور: رقابت انتخابی وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی بوکس تکرار می‌شود»

۳۲۴۵۲۵

اصرار به باقی ماندن خبر کذب مذکور با توجه به دیدار حساس فردای این دو بوکسور، سؤالات متعددی را در اذهان متبادر می‌نماید.

حال و با تمامی این تفاسیر، روابط عمومی هیئت بوکس استان گیلان بنا به رسالت خود مبنی بر پوشش اخبار صحیح و موثق، ضمن تقبیح عمل خبرگزاری فوق در رابطه با قرار دادن خبر کذب و سپس تغییر دادن تیتر و موضوع مطلب، حق پیگیری قانونی آن را برای خود محفوظ دانسته و در زمان مقتضی از این حق قانونی خود بهره خواهد جست.

tel final1

Share