صبح امروز صورت گرفت:

برگزاری مسابقات نجات غریق و غواصی قهرمانی استانی و انتخابی تیم گیلان در بندر انزلی+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز مسابقات نجات غریق و غواصی قهرمانی استانی و انتخابی تیم گیلان در بندر انزلی برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز مسابقات نجات غریق و غواصی قهرمانی استانی و انتخابی تیم گیلان در بندر انزلی برگزار شد.

این مسابقات با شرکت ۶ تیم و ۵۰ ورزشکار از شهرستان های رشت، انزلی، آستارا، املش و آستانه در باشگاه قایقرانی سلمانپور در دو آیتم دریایی و استخری برگزار شد که نفرات اول تا سوم این رقابت ها به تیم منتخب استان دعوت خواهند شد.

در پایان این مسابقات مهدی مصطفوی از آستانه اشرفیه، علیرضا هرمزی از رشت و کامیاب از بندر انزلی در رشته شنا ۱۰۰ متر کرال سینه، امیر محمد بایرامی از انزلی؛ علی حسین زاده از آستانه اشرفیه و پدرام توحیدی از رشت در رشته شنا ۲۰۰ متر با مانع؛ احسان حسین نژاد از رشت، فرزین بلوک باشی از بندر انزلی، مرتضی حاجی زاده از بندر انزلی در مرحله پرچم؛ احسان حسین نژاد از رشت، مرتضی حاجی زاده از انزلی و سیدقاسم آقایی زاده از انزلی در رشته دوی ۹۰متر؛ پدرام توحیدی، امیرحسین قاسم زاده  و علی حسن زاده  هر سه از رشت در مرحله دو شنا دو به ترتیب عنوان های اول تا سوم کسب کردند.

همچنین در دوی چهار در ۹۰متر امدادی نیز تیم های بندرانزلی و رشت به ترتیب اول و دوم شدند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی استان گیلان در اواسط آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

tel final1

Share