کارگردان برجسته سینمای ایران با حضور در رشت

پیاده‌راه فرهنگی رشت کاری بزرگ و قابل تحسین است/به هنرمندان گیلانی افتخار می‌کنم/ به مردم رشت بابت داشتن چنین شهردار سخت‌کوشی تبریک می‌گویم/اشتباه استراتژیک دولت روحانی به روایت مجیدی

مجیدی شهردار رشت را خلاق و جسور خواند و خاطرنشان کرد: شهردار رشت را بعد از دیدن فضای شهر و بافت پیاده تحسین کردم ایشان کار بزرگ و ماندگاری را انجام دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید مجیدی کارگردان و فیلم نامه نویس مطرح کشور به همراه همسر خود از پیاده راه فرهنگی رشت بازدید کرد در این بازدید دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت ، مظفر نیکومنش نودهی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ؛ علیرضا قانع مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و جمعی از هنرمندان گیلانی وی را همراهی کردند.z1
مجید مجیدی با اظهار خرسندی از حضور در جمع هنرمندان گیلانی افزود: پیاده راه فرهنگی شهر رشت کاری بزرگ و قابل تحسین است.
وی با بیان اینکه امروز لطف و محبت شهردار رشت و مسئولان و هنرمندان شهر شامل حال من شد گفت: من به هنرمندان گیلانی افتخار می کنم، من و همسرم  به طور اجدادی به گیلان و این سرزمین تعلق داریم.

مجیدی شهردار رشت را خلاق و جسور خواند و خاطرنشان کرد: شهردار رشت را بعد از دیدن فضای شهر و بافت پیاده تحسین کردم ایشان کار بزرگ و ماندگاری را انجام دادند.

کارگردان فیلم محمد رسول الله ( ص ) با بیان اینکه به مردم رشت به دلیل داشتن چنین شهردار سخت کوشی تبریک می گویم افزود: همان طور که از اسم شهردار رشت مشخص است ان شالله همیشه در عرصه های فرهنگی و هنر کوشا و ثابت قدم باشند.

h8مجیدی افزود: به نظر من دولت تدبیر و امید یک اشتباه بسیار استراتژیک و بزرگی کرده است که عرصه فرهنگ و هنر را دست دوم و دست چندم نگاه کردند و این گله و شکایت به دولت روحانی وارد است اگرچه اقتصاد امر زیر بنایی محسوب می شود ولی متاسفانه غفلت در حوزه فرهنگ و هنر امروز وجود دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از عرصه های اقتصادی  نیز فرهنگ و هنر می تواند اثر گذار باشد هویت هر ملتی فرهنگ و هنر است و اگر فرهنگ و هنر را از یک ملت بگیرید چیزی از آن باقی نمی ماند.

مجیدی تصریح کرد: اگر امروز گیلان صاجب آوازه است به دلیل عقبه فرهنگی است که می تواند به آن ببالد و به آن افتخار کند امیدوارم با شرایطی که در این استان وجود دارد شاهد رشد فرهنگ و هنر در گیلان باشیم.

وی با شاره به اینکه فیلم روز امتحان از ساخته های من در گیلان کار شد گفت: گیلان استانی با ظرفیت های بسیار در بخش هنر است و باید برای شکوفایی این استعدادها برنامه ریزی شود.

tel final1

Share