علوی خبرداد

پاداش ۵۰ میلیون تومانی شورا و شهرداری به سپیدرود رشت در صورت پیروزی در بازی فردا/ دوست داریم سپیدرود بخروشد و بغرد و همیشه جاری باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت با بیان اینکه فردا اعضای شورا مهمان بازی تیم سپیدرود می شوند؛ گفت:اگر فردا سپیدرود برنده بازی شود؛ شورا و شهرداری ۵۰میلیون تومان به تیم سپیدرود جایزه می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا , امیر حسین علوی ، با اشاره به بازی فردای تیم سپیدرود اظهار کرد:سپید رود شعاری دارد که می گوید اگر سپیدرود بخشکد ماهیها می میرند؛ ما نیز به عنوان یک رشتی و طرفدار ورزش دوست داریم سپیدرود بخروشد و بغرد و همیشه جاری باشد.sepidrood

وی با بیان اینکه فردا وضعیت حساسی پیش روی تیم سپیدرود است،گفت: سرنوشت این تیم به بازی فردا بستگی دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت، افزود: ان شالله اگر برد محقق شود سپیدرود به لیگ دسته یک صعود می کند و دل همه طرفداران قدیمی و جوانان شهر قطعا شاد می شود.

علوی با تاکید بر اینکه از مردم ورزش دوست رشت می خواهم برای تیم شهرشان دعا کنند تا فردا سپیدرود سربلند از این بازی بیرون بیاید؛ گفت: اگر سپیدرود فردا پیروز بازی شود به لیگ دسته یک صعود می کند.

 وی خاطرنشان کرد: برای حمایت از این تیم در شورا دو پیشنهاد مطرح شد اول اینکه اگر فردا سپیدرود برنده بازی شود؛ شورا و شهرداری ۵۰میلیون تومان به تیم سپیدرود جایزه می دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی رشت،گفت: همچنین جلسه صحن شورا به صبح منتقل شد تا عصر اعضای شورا مهمان بازی سپید رود باشند و در کنار هواداران شهر و فوتبال دوستان تیم سپیدرود را تشویق کنند تا ان شالله یک برد غرور انگیز برای شهر و فوتبال رشت رقم بخورد.

علوی افزود: تمام این تلاشها در راستای حفظ و حراست از داشته های فرهنگی و رسالت اجتماعی شورا و شهرداری انجام می شود تا بتوانیم در راستای فرهنگ سازی گام های موثری برداریم.

وی تاکید کرد: امیدواریم فردا با دعای خیر مردم برد تیم سپیدرود رقم بخورد تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر ورزش و فعالیتهای فرهنگی در شهر رشت باشیم.

tel final1

Share