جانشین فرماندهی آجا در یادواره 4 هزار شهید ارتشی گیلان

سردمداران آمریکایی روی دزدان تاریخ را سفید کردند/موظف به تقویت روز به روز قدرت دفاعی خود هستیم/انقلاب اسلامی استکبار و سلطه را برنمی تابد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرتیپ موسوی خاطرنشان کرد:اگر قرار باشد قدرت دفاعی کسی محدود شود آمریکا و رژیم صهیونیستی ارجح تر برمحدود شدن هستند. کشوری که ازقدرت خود برای نفوذ و سلطه کری می خواهد استفاده کند باید محدود شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرماندهی آجا در یادواره ۴ هزار شهید ارتش استان گیلان گفت: حوادث زیادی از اوایل انقلاب تاکنون اتفاق افتاده که دفاع مقدس یک قطعه ممتاز از حوادث بی نظیر آن است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزاphoto_2016-04-26_16-30-33 از زیباکنار , جانشین فرماندهی آجا اظهار کرد:حمله صدام به میهن اسلامی با تحریک و پشتیبانی استکبار جهانی م یتوانست به نابودی بسیاری از منابع حیاتی ما منجرشده و یا حتی کار انقلاب را یکسره کند.
سرتیپ موسوی گفت:جنگ با این هدف طراحی و اجرا شد اما با درایت و رهبری بنیانگذار انقلاب تهدید به فرصت تبدیل شد و جنگ تحمیلی عملا به دانشگاهی تبدیل شد که شهیدان والامقام ما فارغ التحصیلان ممتاز آن دانشگاه هستند.

وی افزود:گذشت زمان معمولا حوادث را از انسان دورکرده و دریادها و حافظه ها کمرنگ می کند اما رزمندگان و جانبازان و شهدای دفاع مقدس هرچه زمان می گذرد نورانی تر و درخشان تر شده و یاد آنها از اذهان هرگز کمرنگ نمی شود.جنس این حوادث و انسانها از عاشورا و جنس این یادواره ها از تعزیه امام حسین است.

جانشین فرماندهی آجا با بیان اینکه موظفیم راه , یاد , پیام و مرام شهدا و خانواده آنان را بزرگ و زنده بداریم تصریح کرد:راه شهدا و مرام آنان نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند این ملت را بیمه کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت:اگر نبود خون شهیدان ، یقینا امروز از نظام اسلامی اثری نبود .حفظ و نگهداری نظام اسلامی و سربلند کردن پرچم قرآن کار کمی نیست و اثر این کار از حدود و اندازه گیری خارج است .

جانشین فرماندهی آجا خاطرنشان کرد:کاری که شهدا و رزمندگان اسلام کردند باعث شد قدرتهای به ظاهر بزرگ و دشمنان اصلی ما درتصمیمات آتش افروزانه خود مردد بوده و حتی اجتناب کنند.

سرتیپ موسوی با بیان اینکه زوج آمریکا و رژیم صهیونیستی تا به امروز از هیچ دشمنی درمورد مادریغ نکرده و نخواهند کرد متذکر شد:درمعادلات قدرت جهانی یک سر آن نظام مقدس جمهوری اسلامی و یک سردیگر شیطان بزرگ با همه عوامل و دست نشانده های خود است.

وی افزود:انقلاب اسلامی استکبار و سلطه را برنمی تابد و ظلم را قبول نمی کند و زیر بار زور نمی رود و با شعار و فرهنگ و رفتار ، بردوران مستعمره داری نوین خط بطلان کشیده است.
جانشین فرماندهی آجا با بیان اینکه این نظام مقدس براساس اعتقادات خود آقایی و استقلال و پیشرفت را برای همه جهانیان می خواهد یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی برآرمانهای والای اسلام پایبند بوده و به دنبال ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است.

سرتیپ موسوی گفت: نزدیک به نیمی از بودجه نظامی و قدرت نظامی جهان دراختیار آمریکا قرار دارد ولی با این وجود در پشت دروازه های ایران زمین گیر شده است .رمز واماندگی دشمن و زمین گیر شدن آن در برگزاری یادواره های شهدا و درخون شهدا و همچنین درخانواده شهداست که از آرمانهای خود کوتاه نمی آیند.

وی افزود:کشور، تاریخ، مدرسه و دانشگاه و نسل امروز و فردای ما به راه و یاد شهدا نیازمند بوده و همه مدیون شهدا هستیم.

جانشین فرماندهی آجا با بیان اینکه سردمداران آمریکا درمورد محدودیت قدرت دفاعی و موشکی ما حرف می زنند اما این حرف کاملا غیر منطقی، غیر معقول ، بی ربط و مضحک است متذکر شد:دفاع و داشتن قدرت دفاعی از بدیهیات هر کشوری است.

سرتیپ موسوی از آمریکا و همپیمانان او به عنوان مدرن ترین و پیشرفته ترین دزدان نام برد.

وی با بیان اینکه ما باید هر روز درتقویت دفاعی خود کوشا باشیم تصریح کرد:اما سردمداران آمریکایی روی دزدان تاریخ را سفید کردند و ما باید راه طمع و نفوذ دشمنان را کور و راه نفوذ آنان را ببندیم.
سرتیپ موسوی خاطرنشان کرد:اگر قرار باشد قدرت دفاعی کسی محدود شود آمریکا و رژیم صهیونیستی ارجح تر برمحدود شدن هستند. کشوری که ازقدرت خود برای نفوذ و سلطه کری می خواهد استفاده کند باید محدود شود.

جانشین فرماندهی آجا متذکر شد:در پرونده ملت ایران تنها دفاع از کشور در برابر تجاوزات بیگانگان وجود دارد و باید قدرت دفاعی خود را افزایش دهد و ما موظف به تقویت روز به روز قدرت دفاعی خود هستیم .
وی در پایان اظهار داشت:شهیدان ما جان بر سر اجرای فرمان خدا گذاشتند و پیام شهدا به ما این است که رضای خداوند را با هیچ چیزی معاوضه نکنیم.

Share