عضو شورای شهر رشت

سرای محلات پاتوق سیاسی است/راه و شهرسازی علیه شهردار رشت شکایت کرده است/ حقوق پرسنل مهمتر است یا اجاره ساختمان برای سرای محلات

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا باقری‌خطیبانی با اشاره به اینکه شهردار رشت اقدام به تصرف عدوانی ملک دیگر کرده است، افزود: ساختمانی که مورد تصرف عدوانی قرار گرفت از املاک راه و شهرسازی بوده و به همین دلیل این سازمان علیه شهردار رشت طرح شکایت کرده است.

bagheri_9202

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود باقری خطیبانی در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با بیان این مطلب که حقوق کارکنان شهرداری هنوز پرداخت نشده است گفت : آیا دادن حقوق پرسنل مهمتر است یا اجاره ساختمان به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای سرای محلات.

این عضو شورا افزود: من از از عملکرد سرای محلات انتقاد دارم خروجی این طرح آن چیز نبوده است که در حال حاضر شاهد آن هستیم مثل همه طرحهای آقای شهردار با شروع خوب آغاز می‌شود و در بوق کرنا می‌رود بعد در انتها آن چیزی نمی‌شود که گفته شده بود و هیچ کس هم در این زمینه پاسخگو نخواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت،گفت: این سراها فقط برای این راه اندازی شده اند تا پاتوق سیاسی شود برای شهردار و گروهایی که برایشان بسته است.

وی با اشاره به درگیری شهردار رشت با راه و شهرسازی، افزود: سال گذشته شهردار ساختمانی را به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان اجاره کرد که این ساختمان به دلیل مشکلاتی که با یکی از بانک‌های عامل داشت به تصرف آن بانک درآمد.

باقری‌خطیبانی با اشاره به اینکه شهردار رشت اقدام به تصرف عدوانی ملک دیگری کرده است، افزود: ساختمانی که مورد تصرف عدوانی قرار گرفت از املاک راه و شهرسازی بوده و به همین دلیل این سازمان علیه شهردار رشت شکایت کرده است.

این عضو شورا با بیان اینکه قرار بود پیاده راه فرهنگی با هزینه ۴ میلیارد‌ تومان به بهره‌برداری برسد, گفت: اکنون با صرف بیش از ۱۵ میلیارد‌ تومان نیز به اتمام نرسیده است. و من مطمئن هستم که این رقم به ۲۰ میلیارد تومان هم خواهد رسید.

tel final1

Share