محمد باقری خطیبانی

دلنوشته ای متفاوت از فرزند محمود باقری خطیبانی عضو شورای شهر رشت

دلیل انتخاب چنین صنعتی برای ایشان حمایت همه جانبه از سرمایه های ملی و دینی ماست. بی شک هر مسئولی که محوریت مدیریت خویش را حمایت و رضایت از شهدا قرار دهد ،سرمایه ای ارزشمند است. به امید پیروزی و سرافرازی انقلاب اسلامی و چنین مدیران توانمندی و همچنین شهر محبوبم رشت.

در پاسخ به سوالی در اول انقلاب که تخصص بهتر است یا تعهد شهید چمران گفتند:می گویند تقوا از تخصص لازم تر است ،آنرا می پذیرم اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذرید بی تقواست.thumb_HM-2013555351041939601388391100.5265
بی شک یکی از سرمایه های فراموش شده و یا کم دیده شده ی مردم و یا خواص, شخص شهردار کلانشهر رشت می باشد.کسی که با فعالیت های ارزشمندش در زمره ی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی چنین صفتی را برای خود برگزیده است.کسی که علی رغم بی مهری های فراوان از جانب افراد گوناگون که اصلا تخصص علمی و تعهدکاری ایشان را در نظر نگرفته اند،با قدرت به کار خویش ادامه داد تا جایی که به وضوح دیده می شود با بکارگیری جوانان متعهد و متخصص که اغلب‌شان از یادگاران و نزدیکان شهدا و سرمایه های اصلی نظام هستند،برگ زرینی برای خود بعنوان یک مسول در نظام جمهوری اسلامی رغم زده است.از دیگر اقدامات ایشان اهتمام ورزیدن به جایگاه والای شهدا با انجام طرح هایی همچون زرین کردن نام کوچه ها و خیابان ها با نام آن عزیزان و همچنین ساخت و نصب تندیس هایی از تمثال انها در نقاط مختلف شهر و همچنین توجه ویژه به مشکلات گلزار شهدا که بعضا از دید مسولان مربوطه هم به دور مانده است.
ما جوانان این شهر باید به داشتن چنین شهرداری فخر بورزیم که به دور از هرگونه تکبر و ادعایی خالصانه گوشه ای از دین خود را بدون هیچ چشم داشتی برای این ستارگان درخشان ادا نموده است. مصداق این مساله را درحمایت های ارزشمند و ماندگار ایشان در برگزاری اولین کنگره ی ملی شهدای گرانقدر استان گیلان می توان رویت نمود.
دلیل انتخاب چنین صفتی برای ایشان حمایت همه جانبه از سرمایه های ملی و دینی ماست. بی شک هر مسئولی که محوریت مدیریت خویش را حمایت و رضایت از شهدا قرار دهد ،سرمایه ای ارزشمند است. به امید پیروزی و سرافرازی انقلاب اسلامی و چنین مدیران توانمندی و همچنین شهر محبوبم رشت.

و من الله التوفیق

محمد باقری خطیبانی

پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا: انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

tel final1

Share