آیت الله موحدی کرمانی

دفاع از گشت نامحسوس، هشدار به تیم مذاکره کننده و وزارت ارشاد از تریبون نماز جمعه/ اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم/تمام اعمال زشت تحت نظر پلیس سری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهتر است اصلا نمایشگاه کتاب برگزار نشود. ما اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم تا درهای کشورمان را به هر کشوری بازکنیم و جامعه مان را به انحراف بکشانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا , آیت‌ الله محمد علی موحدی کرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران از بد حجابی در آستانه فصل تابستان انتقاد کرد و گفت: از مردم شریف و نجیب ایران و به ویژه استان تهران انتظار می‌رود پوشش اسلامی را رعایت کنند.۱۶-۱-۲۸-۱۶۴۴۴۷۳۱۹۳۳۹_۹۴۹

او در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیز هزاران مامور نامحسوس را به کار گرفته است و با روش‌های بسیار متین، ارزنده و حساب شده و با مراعات تمام شرایط امر به معروف و نهی از منکر به این موضوع توجه خواهد کرد.

از نگاه وی کسانی که بی‌حجاب هستند و یا کشف حجاب می‌کنند می‌خواهند به نظام دهن کجی کنند. خطیب جمعه تهران با بیان اینکه « برخی از این صحنه‌ها را دیده‌ام و خجالت کشید‌ام» ادامه داد: قطعا این وظیفه نیروی انتظامی است که با گناه علنی برخورد کند و اگر برخورد نکند خودش گناهکار است. به افراد لاابالی تذکر می‌دهم که بدانید تمام اعمال زشت شما تحت نظر پلیس سری است و با شما به مناسب‌ترین نحو برخورد خواهد شد.

موحدی کرمانی با بیان اینکه دولت در موارد متعددی اعلام کرده که مطیع قانون است گفت: قانون محترم است و دولت نیز بارها اعلام کرده که مطیع قانونی است که مجلس تصویب کند و مخالفت با این قانون به تعبیر امام (ره) مخالفت با اسلام است. هرچند که نهی از منکر نیازی به قانون ندارد و یک وظیفه دینی است. مگر ما برای روزه، نماز یا حج به مصوبه مجلس نیاز داریم؟

وی با اشاره به اینکه امر به معروف به مراتب مهمتر از حج و روزه و نماز است گفت: گاهی عنوان می‌شود که مردم آزاد‌اند بله مردم آزاد هستند اما آزادی‌شان محدودیت دارد و آن آزادی که بخواهد وزن نظام را پایین بیاورد و هتک خون شهدا را بکند ممنوع است. اگر کسی درخانه‌اش برود و گناهی بکند نه من مسئولم نه نیروی انتظامی و نه کس دیگری اما وقتی پشت فرمان اتومبیل کشف حجاب می‌کنند دیگر نمی‌شود بی‌تفاوت بود.

اهم سخنان وی را به نقل از ایسنا و ایرنا بخوانید:

**{با اشاره به ضرورت تامین امنیت حجاج در موسوم حج} به وعده‌های وهابی‌ های خبیث که دشمن شیعه و ایرانی هستند نباید اعتماد کرد؛ چراکه آن ملای نادان و احمقشان می‌گوید اگر شیعیان را بکشید نه تنها خونشان مباح است بلکه به بهشت هم خواهید رفت و حال سوالی که پیش می‌اید این است که اگر یک حاجی از ایران به مکه برود و یک احمق به خاطر چنین فتوایی او رابکشد تا به بهشت برود تکلیف چیست؟ باید امنیت حجاج تامین شود.

**به آل سعود می‌گویم که هر چه می‌خواهید برای آمریکا خوش رقصی کنید و از اسلام جدا شوید اما منتظر انتقام الهی باشید و بدانید همین آمریکا اگر روزی بیدار شوید و بخواهید در برابرش بایستید شما را چون کاغذی یکبار مصرف به زباله دان تاریخ خواهد انداخت.

**آل سعود از برائت از مشرکین در مراسم حج ناراحت است. مگر مشرک هستید که از برائت از مشرکین ناراحت می‌شوید؟ خودتان می‌فهمید چه می‌کنید؟ شما احکام قرآن را مورد به مورد زیر پا گذاشته‌اید و بهتر است یکباره بگویید که قرآن را قبول ندارید.

** به مسئولین هشدار می‌دهم که اگر کتاب منحرفی به این نمایشگاه برود و جوانی آن را بخرد و به خانه ببرد و گمراه شود در برابر خدا مسئول هستند. من وقتی در سپاه پاسداران مشغول بودم یک بار دستور دادم که کتاب هایی را که به نمایشگاه می‌رود را بررسی کنم و گزارشی که به من رسید نشان داد که تعداد بسیاری از این کتاب‌ها ضد اسلام، ضد خدا، ضد پیامبر و ضد نظام است و از برگزاری آن نمایشگاه کتاب صرفنظر کردیم.

**با چنین شرایطی بهتر است اصلا نمایشگاه کتاب برگزار نشود. ما اصلا نمایشگاه کتاب نمی‌خواهیم تا درهای کشورمان را به هر کشوری بازکنیم و جامعه مان را به انحراف بکشانیم و هنوز هم دیرنشده است و لازم است جمعی از کارشناسان بر روی کتابهایی که به نمایشگاه وارد می‌شوند نظارت داشته باشند تا اجازه ورود کتاب‌های انحرافی و گمراه کننده را به نمایشگاه کتاب ندهند.

**به تیم مذاکره کننده هسته‌ای و وزارت خارجه‌ هشدار می‌دهم که دشمنی در برابرشما قرار گرفته است که به قولش اعتمادی نیست و پیوسته به دنبال اعمال تحریم‌های تازه است و می‌خواهد با تحریم‌های پی در پی ایران را از پای بیاندازد، اما درود بر رهبر انقلاب که فرمود خود را از درون تقویت کنید و به خود اتکا داشته باشید تا بتوانیم در برابر تحریم ها مقاومت کنید.

**امروز مسلمانان اگر در مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی تردیدی دارند باید پیش کسی بروند که اسلام را می‌شناسد و او را به عنوان رهبر قبول کند که خوشبختانه در قانون اساسی ما نیز مساله رهبری و ولایت مشخص شده و شرایط لازم برای برعهده گرفتن رهبری نیز تعیین شده است.

**حرف آخر را رهبری می‌زند و بعد از آن کسی حق ندارد نظری بدهد. در مسائلی چون نماز، روزه و حج مسلمانان اختیار دارند که مقلد مراجع مختلف تقلید باشند اما در مسائل مربوط به حکومت و مواضع سیاسی دفاعی و اجتماعی و نیز مقاومت در برابر دشمنان همه چه شیعه و چه سنی باید مطیع رهبری باشند و رهبری نیز موظف است با مردم مشورت کند و این را قانون نیز مشخص کرده اما در نهایت تصمیم نهایی با خود رهبری است.

tel final1

Share