پایان خوش یک دیدار نفس گیر

پیروزی سپیدرود مقابل بادران در روزی که عضدی رشت جای سوزن انداختن نداشت/ارتش سرخ گیلان صعود کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازی حساس سپیدرود رشت و بادران تهران در حالی از شبکه باران به طور مستقیم پخش می‌شود که ورزشگاه عضدی رشت بیش از ظرفیت اش تماشاگر در خود جای داده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازی حساس سپیدرود رشت و بادران تهران در حالی از شبکه باران به طور مستقیم پخش می‌شود که ورزشگاه عضدی رشت بیش از ظرفیت اش تماشاگر در خود جای داده است.photo_2016-05-16_17-39-49

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا دیدار دو تیم سپیدرود و بادران با پیروزی ارتش سرخ گیلان همراه شد تا سپیدرودی ها پس از سال ها تلاش به دسته اول صعود کنند.

این دیدار که با حضور بیش از ۲۰ هزار نفر تماشاگر برگزار شد با پیروزی سپیدرود به پایان رسید تا صعود این تیمه ریشه دار گیلانی مرهمی بر زخم های فوتبال گیلان باشد.

حضور تماشاگران در این دیدار به حدی بود که جمعیت زیادی ایستاده به فنس ورزشگاه در حال تماشای این دیدار بودند و یگان ویژه نیروی انتظامی در حال متفرق کردن جمعیت انبوهی بود که بیرون از ورزشگاه عضدی خواستار ورود به استادیوم بودند

تعداد زیادی از مردم با حضور در بام منازل و ساختمان های همجوار استادیوم در حال تماشای دیدار ارتش سرخ گیلان بودند.

تعدادی زیادی از مدیران کل و چهره های سیاسی اجتماعی استان گیلان هم اکنون در ورزشگاه حاضر شده اند.فرماندار و اعضای شورای شهر رشت هم از جایگاه ویژه نظاره گر بازی هستند.

گفتی است خبرنگار دیارمیرزا به سختی توانسته وارد ورزشگاه شود و به دلیل انبوه جمعیت عکاس دیارمیرزا نتوانست به داخل زمین راه پیدا کند.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید.

در حالی که نیمه دوم این بازی با یک روال عادی ادامه داشت در دقیقه ۸۰ بازی حامد حاجتی با یک ضربه زیبا دروازه بادران را باز کرد تا ورزشگاه منفجر شود.

tel final1

Share