بنیاد ملّی نخبگان برگزار می کند

برگزاری جشنواره اختراعات منطقه ای رویش دماوند به میزبانی استان گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جشنواره اختراعات منطقه ای رویش دماوند بنیاد ملی نخبگان به میزبانی استان گیلان برگزار می گردد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جشنواره اختراعات منطقه ای رویش دماوند بنیاد ملی نخبگان به میزبانی استان گیلان برگزار می گردد.

dffsfdبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا،بنیاد ملّی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت، اقدام به برگزاری جشنواره¬های منطقه¬ای رویش در طول سال می کند.

جشنواره اختراعات منطقه ای رویش دماوند با مشارکت بنیاد های نخبگان استان های گیلان؛گلستان ،مازندارن و قزوین به میزبانی گیلان و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به مدت ۲ روز و در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اردبیهشت سال جاری برگزار می گردد.

مخترعان و نخبگان ضمن شرکت در این جشنواره کشوری آخرین دستاورد ها و اختراعات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برای بازدید عموم قرار می دهند.

هم چنین مراسم افتتاحیه جشنواره منطقه ای رویش صبح چهارشنبه (۲۲اردیبهشت) با حضور مسوولان و مقامات کشوری و استانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار میگردد.

به گزارش دیارمیرزا،افتتاح نمایشگاه جشنواره منطقه ای رویش و رونمایی از تمبر یادبود از جمله برنامه های ویژه مراسم افتتاحیه محسوب می شود.

tel final1

Share