فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در اجتماع مدافعان حرم شهرستان انزلی

آزادسازی نبل و الزهرا به نام مردم گیلان به ثبت رسیده است/آیا مسوولان آنقدر هنر ندارند که یک خیابان را به نام نبل و الزهرا نامگذاری کنند؟/قرار بود ۶ ماهه به ایران برسند اما در نطفه خفه کردیم+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار حق بین گفت:چیزی که دشمن آن سوی مرزها رقم می زد و درآنجا تمرین می کرد حمله به مرزهای میهن و شهرهای ما بود ، اما نطفه را همانجا خفه کردیم.آنها قرار بود ۶ ماهه به جمهوری اسلامی برسند اما درطول چهار سال هم نتوانستند.

DSC_0219اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار محمدعلی حق بین فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان در اجتماع مدافعان حرم شهرستان انزلی با بیان اینکه در سوریه موفق شده ایم اظهار کرد:می خواستند به هرشکلی اتحاد دنیای اسلام را از بین ببرند چون که می دانند اگر این اتحاد شکل بگیرد بحث امنیتی دامنه اش وسیع تر می شود و دیگر نمی توانند جمهوری اسلامی را محدود کنند.

آزادسازی نبل و الزهرا به نام مردم گیلان به ثبت رسیده است

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی , سردار حق بین با اشاره به اینکه با جنگ مستقیم و هزینه بالا نمی توانستند با جمهوری اسلامی در بیفتند متذکر شد:نیرویی به نام داعش ایجاد کردند که با نام الله و با بسم الله سر می برد ولی باطن آنها چیز دیگری است.

وی به ایجاد پایگاه و آموزش نحوه جنایت به داعشی ها اشاره کرد و گفت:آزادسازی نبل و الزهرا نمونه ای از موفقیتهای ماست و این افتخار برای مردم گیلان به ثبت رسیده است.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان افزود: انزلی دومین شهری است که بیشترین جمعیت مدافعان حرم  را دارد و انتظار داشتیم حداقل خیابانی را به نام نبل و الزهرا نامگذاری کنند.نبل و الزهرا پاره تن اسلام است چرا که بیش از ۵۵ هزار انسان شیعه در این منطقه تحت محاصره بودند.

وی افزود: رهبر ما از این موضوع خوشحال شد و انزلیچی ها در این آزادی سهیم بودند اما این پیروزی در کجا ثبت شد؟ آیا مسئولان این شهر اینقدر هنر ندارند که خیابانی را به نام نبل و الزهرا نامگذاری کنند ؟ افتخار مردم گیلان باید درجایی ثبت شود ولی کجاست؟باید درجایی ثبت شود تا هم رزمندگان و هم خانواده شهدا افتخار کند که ما بیش از ۵۵هزار نفر را نجات دادیم و سردار سلیمانی به آن شکل سخن گفت.
فاتح خیبر جبهه سوریه تصریح کرد: همان ابتدا به همرزمان خود گفتم که می خواهم شما را به دهان شیر بفرستم اما هیچ کس جا نزد و این انتظار را از شورای شهر دارم که حداقل این کار را بکند.

قرار بود ۶ ماهه به ایران برسند اما نطفه را خفه کردیم

DSC_0196سردار حق بین با اشاره به نیات پلید دشمن گفت:چیزی که دشمن آن سوی مرزها رقم می زد و درآنجا تمرین می کرد حمله به مرزهای میهن و شهرهای ما بود ، اما نطفه را همانجا خفه کردیم.آنها قرار بود ۶ ماهه به جمهوری اسلامی برسند اما درطول چهار سال هم نتوانستند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان متذکر شد:وقتی وعده های آنها عملی نشد و راه را بسته دیدند در پاریس عملیات تروریستی انجام دادند و عملا پای صاحب خود را گاز می گیرند.در حالیکه بارها مسئولان نظام به آنها تذکر دادند که روزی یقه شما را می گیرد.

سردار گیلانی فاتح نبل و الزهرا با بیان اینکه درطول ۸سال دفاع مقدس فقط لشکر بدر به ما کمک کرد یادآور شد:امروز لشکرهای فراوانی ایجاد شده است.

سردار حق بین افزود:آنها می خواستند به مرزهای ما تجاوز کنند اما امنیت مرزهایمان را به ۲هزار کیلومتر آن طرف تر بردیم.قبلا برد موشکهای ما ۲هزار کیلومتر بود اما امروزه برد نیروی انسانی ما به ۲ هزار کیلومتر رسیده و برد موشکهایمان دو برابر شده است.
وی با اشاره به استقبال مردان و زنان برای دفاع از حرم اظهار کرد:خانم ها هم اعلام آمادگی کردا اند که برای خدمت در بیمارستانها و درمانگاه ها اعزام شوند و همه در این ثواب شهدا شریکند. چرا که هرآنکس که در این مسیر گام بگذارد بهشت بر او واجب می شود.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز دشمن درمنطقه سوریه شکست را پذیرفته ,اظهار کرد: پیروزی ما قطعی شده و آنها مجبورند که اسد را بپذیرند. اما ما برای اسد نجنگیدیم بلکه برای ملت خودمان امنیت را به ارمغان آوردیم و الان باید حفظش کنیم ,هم برای مردم خودمان و هم برای استمرار این حرکت درخارج از مرزها .

وی به کاهش انگیزه داعشی و کمرنگ شده حمایت حامیان آنها نیز اشاره کرد و گفت:دشمنان می خواهند از عرصه فرهنگ ورود کنند و هم اکنون درجنگ با آمریکا هستیم اگر روزی قرار شد با دشمن بجنگیم با چادرهایمان با او می جنگیم .دشمن می خواهد از یک عرصه ما را بشکند و از همانجا نفوذ کند.
سردار حق بین در پایان اظهار کرد:شهدا سنگر مستحکمی هستند و با جان و دل از سنگر محافظت می کنیم و اگر دست حمایت شهدا از ما برداشته شود پاسخی دربرابر آنها نخواهیم داشت.

 

Share