رفیعی نوده مطرح کرد

داماش همچنان در انتظار کمک ۱۰۰میلیونی شهرداری رشت/در شان مردم نیست تیم محبوبشان را در این وضع ببینند/تذکر رئیس شورا به شهرداری برای جمع آوری بیلبوردهای افتتاحیه پیاده راه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس شورای شهر رشت از شهرداری خواست که کمک مصوب شورا با باشگاه داماش را پرداخت نماید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس شورای شهر رشت از شهرداری خواست که کمک مصوب شورا به باشگاه داماش را پرداخت نماید.

---۱a09rafieiبه گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی  شهر رشت رییس شورا  ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد امام محمدباقر (ع) گفت: اعضای شورا در سال جدید باید سر وقت در جلسه حضور داشته باشند، وقت شناسی از اصلی ترین وظایف اعضای شورا است که احترام به صحن جلسه و اصحاب رسانه می باشد.

رفیعی نوده از اصحاب رسانه و اعضای شورا خواست که پیگیر اعطای کمک مالی تصویب شده شورا به داماش باشند که هنوز شهرداری در این مورد اقدامی نکرده است.

وی با بیان این مطلب که داماش روزی در لیگ برتر بوده و اکنون در لیگ دسته یک قرار دارد گفت: : در شان مردم رشت نیست که تیم محبوبشان را در چنین وضعیتی ببینند و امید داریم با کمک های شهرداری این تیم جان تازه ای بگیرد.داماش همچنان در انتظار کمک ۱۰۰میلیونی شهرداری است.

تذکر شورا برای جمع آوری بیلبوردها پیاده راه 

رییس شورای شهر رشت با یادآوری این نکته که هنوز بیلبوردهای مربوط به مراسم افتتاحیه پیاده روجمع آوری نشده است افزود: علی رغم  تذکرات متعددی که به شهرداری در خصوص جمع آوری بیلبوردهای افتتاحیه پیاده رو داشتیم اما هنوز شاهد ماندگاری این یبلبوردها هستیم. شهرداری از اهدافش در ساخت پیاده راه فرهنگی درآمد زایی بوده است که اکنون با بی توجه ای به تذکرات شورا در خصوص اجاره محل بیلبوردها در این امر کوتاهی می کند.

tel final1

Share