مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خبرداد:

توسعه گردشگری شبانه در اولویت کاری میراث فرهنگی گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،توسعه گردشگری شبانه در اولویت کاری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان قرار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رضا علیزاده با اشاره به تعدد جاذبه های طبیعی،تاریخی، فرهنگی و استعداد گیلان در گردشگری شبانه اظهار کرد: توسعه گردشگری شبانه در اولویت های کاری این اداره کل در سال جاری قرار دارد.

photo_2016-02-17_19-23-31alizade_وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت های گردشگری و افزایش جاذبه های فرهنگی – تفریحی در گیلان شرایط اولیه گردشگری شبانه را مهیا نموده، بر تدوین ضوابط و چارچوب های این نوع از گردشگری مختص با پتانسیل های موجود در استان تاکید نمود.

علیزاده با اشاره به اینکه تاکنون بسته‌های گردشگری مختلفی برای گردشگران استان گیلان تعریف شده، تصریح کرد: در تمامی این بسته‌ها شناساندن هویت تاریخی، آوازه فرهنگی و نیز معرفی هنرهای سنتی گیلان لحاظ گردیده است.

این مسئول با تقدیر از عملکرد شهرداری رشت در ساخت پیاده راه فرهنگی این شهر و قرار دادن تندیس و نمادهای اصیل گیلان در این محدوده، از مسئولان استان خواست تا در راستای افزایش چنین جاذبه هایی تلاش نمایند.

tel final1

Share