سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد:

استقبال ۵ هزار نفر از تورهای رایگان رشت‌گردی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از استقبال پنج هزار نفر از تور رشت‌گردی در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از استقبال پنج هزار نفر از تور رشت‌گردی در این شهر خبر داد.

photo_2016-03-31_14-49-15-768x576مرتضی شریفی با اشاره به برگزاری تور رایگان رشت‌گردی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر، اظهار کرد: ۱۸ تور رشت‌گردی از سوم تا ۱۱ فروردین ماه جاری در دو نوبت صبح و عصر و در سه مسیر برگزار شد.

وی با قدردانی از همکاری اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، افزود: تورهای مذکور توسط تور لیدرها هدایت شد که مورد توجه گردشگران قرار گرفت و بالغ بر ۵ هزار نفر گردشگر از آن استقبال کردند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با بیان اینکه برنامه‌ مشابه مذکور برای گروه  اوتیسم گیلان برگزار می‌شود، عنوان کرد: این تور روز شنبه ۱۴ فروردین ماه در سه مسیر برگزار می‌شود که برای هر مسیر یک دستگاه اتوبوس اختصاص یافته است.

این مسئول، بازدید از خانه میرزا کوچک جنگلی و اسناد و مدارک نهضت جنگل، آرامگاه میرزا و سد سقالکسار، پیاده‌راه فرهنگی، میدان شهرداری، ساختمان تاریخی شهرداری رشت، ساختمان هتل ایران، پارک ملت، عمارت کلاه فرنگی و بازار رشت را از مقاصد این تور نام برد.

شریفی، محل حرکت این تور را در سه ایستگاه سبزه میدان، خیابان سعدی بازار روز و خیابان امام خمینی (ره) مقابل میدان بزرگ عنوان کرد.

در نخستین روز برگزاری تور رشت‌گردی مرتضی شریفی در ایستگاه‌های اجرای تور حضور یافت و با اهدای شاخه گل از شهروندان و مسافران استقبال کرد.

tel final1

Share