مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی خبر داد:

برنامه فرهنگی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز کودک و ترافیک برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری رشت برنامه ای در راستای ارتقای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در روز کودک و ترافیک برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ،سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری رشت برنامه ای در راستای ارتقای فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در روز کودک و ترافیک برگزاshariر خواهد کرد.

مرتضی شریفی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ضمن تبریک هفته حمل و نقل و ترافیک اظهار داشت: مراسمی در روز شنبه مورخ ۲۸ آذر که توسط شورای اسلامی شهر رشت بعنوان روز کودک و ترافیک نامگذاری شده است با همین موضوع و با حضور مسئولین استانی و شهری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این مراسم توسط سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با مشارکت روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت، شهرداری منطقه دو، سازمان زیبا سازی و پرورشگاه مژدهی  برگزار می گردد که قرار است یکی از دیوارهای مستعد برای نقاشی دیواری که در مسیر خط ویژه اتوبوس BRT قرار دارد توسط کودکان با موضوع ترافیک نقاشی شود.
شریفی با اشاره به اینکه یکی از گروه های هدف در آموزش فرهنگ ترافیک کودکان هستند افزود: هدف از برگزاری چنین برنامه ای، ارتقای سطح آموزش فرهنگ حمل و نقل عمومی و ترافیک در سطح شهر و بالا بردن میزان تاثیر گذاری کیفی و کمی این آموزش ها در جامعه هدف کودکان در راستای تشویق استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و شیوه های صحیح رفت و آمد می باشد.

گفتنی است ۲۶ آذر لغایت ۳ دی ماه سالجاری توسط کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر رشت بعنوان هفته ترافیک تعیین شده و روز ۲۸ آذر نیز بعنوان روز کودک و ترافیک نامگذاری شده است.

tel final1

Share