چهار قلوهای تالشی در انتظار کمک مردم و مسوولین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تولد نوزادان ۴ قلوی تالشی از موضوعاتی بود که مدتی کوتاه برای رسانه ها و مردم خبری خوش به حساب می آمد ولی با گذشت زمان و از تب و تاب افتادنش، زوایای دیگری از این تولد نمایان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل نگاه ،تولد نوزادان ۴ قلوی تالشی از موضوعاتی بود که مدتی کوتاه برای رسانه ها و مردم خبری خوش به حساب می آمد ولی با گذشت زمان و از تب و تاب افتادنش، زوایای دیگری از این تولد نمایان شد.

چهارقلوهای-تالشی-۶۶۴x498جلال حیدری پدر ۴ قلوهای تالشی گفت: فرزندانم در ۲ شهریور مصادف با ولادت امام رضا (ع) در بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی متولد شدند و موجب شادمانی ما شدند که معلوم شد ۳ قل آن ها پسر و ۱ قل دختر هستند. هیراد، آراد، آرتا و آوینا ۱ ماه در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت تحت مراقبت بودند و سپس به خانواده تحویل داده شدند.

وی افزود: همسرم به دلیل ضعف جسمانی نتوانست به نوزادان شیر دهد و مدت ۵ ماه است که شیر خشک غذای۴ قلوهاست. حیدری در ادامه از عدم توانایی مالی برای خرید شیر خشک سخن گفت که در ۲۴ ساعت ۲ قوطی را مصرف می کنند.

هزینه های رو به رشد این نوزدان از دیگر مسایلی بود که از سوی وی مطرح شد.

وی که به دلیل بیماری و ۶ عمل جراحی قادر به انجام کار سنگین نیست، درخواستهایش برای اشتغال به یک شغل مناسب وضعیت جسمی اش تاکنون نتیجه نداشته است و با مستمری ۱۰۰ هزار تومانی بهزیستی و کمک های خانواده اش مراقبت از فرزندان را بر عهده دارد.

جلال حیدری همچنین در مورد وضعیت محل سکونتش اظهار کرد: خانه ۴ قلوها در روستای لطئین خاله سرای ۵۷ تالش، به دلیل مالکیت سایر وارثین بر خانه پدری نیز نامشخص است.

tel final1

Share