حضور مسئولین تالش در حوزه علمیه محمدیه اهل سنت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهندس علی فتح الهی فرماندارشهرستان تالش به همراه معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری وبخشداران وتنی چند از مسئولین با حضور در حوزه علمیه محمدیه اهل سنت تالش آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفته وبه گفتگو با طلاب علوم دینی این مدرسه علمیه پرداختند. در این دیدار ابتدا حجت الاسلام حسین […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهندس علی فتح الهی فرماندارشهرستان تالش به همراه معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری وبخشداران وتنی چند از مسئولین با حضور در حوزه علمیه محمدیه اهل سنت تالش آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفته وبه گفتگو با طلاب علوم دینی این مدرسه علمیه پرداختند.
در این دیدار ابتدا حجت الاسلام حسین خانی پور مدیر حوزه علمیه اهل سنت تالش با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت:سال تحصیلی در حوزه، از روز شنبه آغاز شده و حدود ۴۰ طلبه برادر و خواهر در شعب برادران و خواهران به تحصیلات علوم دینی مشغول می باشند .

وی با خیرمقدم به حضور فرماندار و مسئولین همراه گفت:توجه و حضور فرماندار محترم و مسئولین به حوزه علمیه اهل سنت جای قدردانی داشته و درطی سالهای اخیر این امر بی سابقه بوده است.

علی فتح الهی فرماندار تالش با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید مدارس دانشگاه ها و حوزه های علوم دینی و گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس گفت:حوزه های علوم دینی هم محل کسب علم بوده و هم معرفت الهی و کاری که طلبه های علوم دینی انجام می دهند یک کار الهی و خداپسندانه است .
پیش تر نیز فرماندار تالش به همراه جمعی از مسئولین ادارات در مسجد محمدیه شهرستان حاضر و با علما و نمازگزاران اهل سنت گفتگو کرده کرده بودند.

وی در ادامه گفت:شهرستان تالش دارای توانمندی ها و ظرفیت های مختلفی است که نیازمند مشارکت و حمایت مسئولانه آحاد مختلف جامعه برای بهره مندی از آن هست در ادامه این دیدار مسئولین از یکی از روحانیون برجسته اهل سنت عیادت کردند فرمانداربه همراه مسئولین یادشده در منزل حجت الاسلام جودی امام جمعه سابق تالش که مدتی است در بستر بیماری به سر میبرد حضور یافته و از وی عیادت نمودند.

Share