با بارش برف در محور اسالم‌ـ‌خلخال

هوای گیلان در آستانه بهار، زمستانی شد/بارش برف در ارتفاعات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بارش برف در مناطق کوهستانی به‌ویژه محور اسالم به خلخال چهره گیلان را در آستانه بهار ۹۵ زمستانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،در حالی که کمتر از چند روز به پایان سال و آغاز فصل بهار باقی‌مانده و بسیاری از درختان شکوفه زده است، ورود سامانه بارش‌زا به گیلان، هوای بهاری استان را زمستانی کرد.

barfبارش برف اکنون در برخی نقاط کوهستانی آغاز شده و طبق اعلام کارشناس هواشناسی گیلان، تمام نقاط استان ابری و گاهی با بارش باران همراه بوده و در مناطق کوهستانی به صورت برف قابل است.

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان در جریان بازدید از وضعیت راه‌ها با بیان اینکه بارش برف در محور اسالم‌ـ خلخال آغاز شده است، تصریح کرد: بارش برف در این محور مسافران را غافلگیر کرده است.

شعبان‌علی خاوری ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال را اکنون ۱۰ سانتی‌متر عنوان کرد و یادآور شد: با وجود بارش برف تمام محورهای استان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه راهداران در تلاش برای ارائه خدمات به مردم و مسافران هستند، خاطرنشان کرد: راهداران برای برطرف شدن مشکلات احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

اکنون بارش باران در مناطق جلگه‌ای و برف در مناطق کوهستانی گیلان در حال باریدن بوده و دمای این استان کاهش محسوس یافته است.

tel final1

Share