صبح امروز اتفاق افتاد:

برخورد وانت پیکان و پراید در محور رحیم آباد و طول لات ۹ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز مورخ ۶اسفند ماه در اثر برخورد وانت پیمان و پراید در محور رحیم آباد و طول لات ۹تن مصدوم شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صبح امروز مورخ ششم اسفند ماه در اثر برخورد وانت پیمان و پراید در محور رحیم آباد و طول لات ۹ تن مصدوم شدند.

hadeseآمنه اخلاقی مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس استان گیلان در خصوص این حادثه گفت:حادثه مذکور توسط عابرین در ساعت ۱۰:۱۳ به اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد و اورژانس گیلان سریعا ۴ تیم فوریتهای پزشکی را به محل اعزام کرد.

وی افزود:یک دستگاه آمبولانس مربوط بهشرکت سدسازی که دز نزدیکی این حادثه بود نیز به یاری اورژانس آمد.تیم فوریتهای پزشکی نیز پس از رسیدن به محل حادثه سریعا به بررسی وضعیت مصدومین پرداختند و پس از ارایه خدمات پیش بیمارستانی ۸ مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل کردند.
اخلاقی در پایان گفت:یک مصدوم نیز جراحات سطحی داشت و در محل مورد مداوا قرار گرفت و در صورت لزوم توصیه به مراجعه به مرکز درمانی شد.همچنین چهار تیم فوریتهای پزشکی که دراین ماموریت حضور داشتند:رحیم آباد٬کلاچای٬رانکوه و زیاز بودند.

tel final1

Share