مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان خبر داد:

تجهیز ۵ دستگاه آمبولانس به Icu سیار و راه اندازی موتور آمبولانس در رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان اظهار کرد: تعداد پایگاه های اورژانس راه اندازی شده در ۵ ماه اخیر برابر با ۵ سال گذشته است.همچنین پنج دستگاه آمبولانس مجهز Icu سیار شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جمشید محمدی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران, اورژانس را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: سطح اول مراجعات مردمی اورژانس است و به همین علت باید مورد توجه قرار گیرد.IMG_2576

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان اظهار کرد: تعداد پایگاه های اورژانس راه اندازی شده در ۵ ماه اخیر برابر با ۵ سال گذشته است.همچنین پنج دستگاه آمبولانس مجهز Icu سیار شدند.
وی پرداخت به موقع مطالبات کارمندان و ایجاد برخی امکانات رفاهی را از نقاط مثبت کار خود ارزیابی کرد.
جمشید محمدی از تجهیز و نوسازی پایگاه های اورژانس خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر اورژانس گیلان به دوربین های ترافیکی مجهز شده است که می توان بصورت آنلاین ترافیک را مورد ارزیابی قرار داد.
وی همچنین از راه اندازی موتور آمبولانس و پایگاه اورژانس در مسکن مهر تا هفته سلامت خبر داد.
محمدی اضافه کرد: در حال ارتقاء کیفیت بی سیم های اورژانس نیز هستیم.
وی در ادامه افزود: به طور استاندارد در هر ۴۰ کیلومتر جاده باید یک پایگاه اورژانس وجود داشته باشد که در حال حاضر هر ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر یک پایگاه اورژانس موجود است.
مدیر اورژانس گیلان با بیان اینکه پیش بینی می شود تعداد مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته بیشتر شود اظهار کرد: اورژانس گیلان آمادگی کاملی برای خدمت رسانی به مسافران نورزی دارد و سعی می کند برای مسافران نورزی امنیت خاطر و آسودگی ایجاد کند. کلیه خدمات اورژانس به صورت رایگان انجام می گیرد و در صورت تخلف با افراد متخلف برخورد جدی خواهد شد.
جمشید محمدی در پایان گفت: سامانه ۱۵۹۰ برای رسیدگی به اعتراض ،شکایات مردمی است و همچنین علاوه بر شماره ۱۱۵ دو شماره ۳۳۴۲۹۳۹۸ و ۳۳۴۲۹۳۹۹ به طور شبانه روزی پاسخگوی مردم خواهند.

به پرسنل بدهی نداریم

محمد تقی آشوبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با بیان اینکه کارهای بزرگی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان انجام شده است تصریح کرد: هیچ بیماری برای تهیه وسایل پزشکی نیاز به خرید آن از خارج از بیمارستان ندارد و می تواند آن را به راحتی در بیمارستان ها تهیه کنند.IMG_2575

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در خصوص مطالبات پرسنل نیز اعلام کرد:هم اکنون هیچ کدام از پرسنل مطالبه از ما ندارد و صحبت های انجام شده در این خصوص غیر منصفانه و کارشناسی نشده است.
وی از برنامه ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی استان گیلان برای ایام عید خبر داد و اظهار کرد: تیم اورژانس با ۸۰ دستگاه آمبولانس آمادگی کامل برای نوروز ۹۴ را دارا است و در خصوص بهداشت محیط نیز با حضور در غذاخوری ها و رستوران های درون شهری و بین راهی قصد کمک به مردم را داریم. همچنین دندانپزشکی ها ،درمانگاه ها ،بیمارستان های دولتی و خصوصی ،رادیولوژی و سونوگرافی به همراه پزشکان در ایام عید به کار خود ادامه می دهند.
سید حسن میری معاون فرهنگی دانشجویی نیز در این جلسه از انجام فعالیت خود در این زمینه به صحبت پرداخت و اعلام کرد: تعمیرات اساسی و خرید وسایل سرمایه ای در خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.
وی در بحث فرهنگی نیز از اعزام دانشجویان به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: در این زمینه ۵۴ میلیون تومان هزینه شده است.میری اعطای بن کتاب به دانشجویان را از دیگر اقدامات خود برشمرد.

Share