رئیس ستاد انتخابات استان گیلان

احمدی پور: ۲ هزار و ۵۰۸ شعبه‌ی اخذ رأی پیش‌بینی شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: ۴۰ هزار نفر در گیلان برگزار کننده‌ی دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ،رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: ۴۰ هزار نفر در گیلان برگزار کننده‌ی دهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستند.

ahmadipoorSC_0206محمد احمدی پور با بیان اینکه برای اخذ آرای مردم در هفتم اسفند ماه ۲ هزار و ۵۰۸ شعبه‌ی اخذ رأی پیش‌بینی شده است گفت: از این تعداد ۲۱۶۱ شعبه ثابت و ۳۴۷ شعبه نیز سیار است.

وی با بیان اینکه در این شعبه ها، ۵ هزار و ۱۶ صندوق جمع آوری آرای مردم مستقر می‌شود افزود: به منظور تسهیل در مشارکت مردم، تعداد صندوق‌های اخذ رأی ۳ درصد بیش‌تر از انتخابات مجلس نهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت : همچنین ۴۰ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و حفاظتی نیز کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

محمد احمدی پور  با بیان اینکه  تمام اقدامات برای برگزاری مناسب انتخابات در گیلان پیش‌بینی و شرایط برای حضور پرشور مردم فراهم شده است گفت :تشکیل مستمر جلسات ستاد انتخابات استان و هدایت هیأت های اجرایی فرمانداری های استان ، ایجاد تعامل بین هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات استان ، مراقبت مستمر مباحث امنیتی مرتبط با انتخابات ، بسترسازی برای ایجاد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از طریق برگزاری نشست‌های مختلف با احزاب و گروههای سیاسی، اصحاب رسانه و NGO  ها ، بسترسازی فضا برای بیان نقطه نظرات و دیدگاههای جریان های مختلف سیاسی ، تمهید مقدمات اجرایی انتخابات اعم از امور پشتیبانی، فناوری اطلاعات، امکانات و ملزومات اداری، تهیه و توزیع اقلام انتخاباتی از قبیل صندوق اخذ رأی، برگه های تعرفه بنحوی که در این خصوص استان با هیچگونه مشکلی مواجه نبوده و آماده برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در هفتم اسفند ماه می باشیم.

tel final1

Share