سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات

نتایج رسیدگی به شکایات ۱۴۷ داوطلب انتخابات مجلس دوشنبه به وزارت کشور اعلام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات از اعلام نتایج رسیدگی به شکایات ۱۴۷ داوطلب انتخابات مجلس به وزارت کشور در ۲۶ بهمن‌ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم ،سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات از اعلام نتایج رسیدگی به شکایات ۱۴۷ داوطلب انتخابات مجلس به وزارت کشور در ۲۶ بهمن‌ خبر داد.

۱۳۹۳۰۴۲۷۰۹۵۲۴۹۵۳۲۳۲۳۳۱۳۴سیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با اعلام این خبر که نتایج رسیدگی به شکایات ۱۴۷ تن از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی پس فردا به وزارت کشور اعلام می‌شود، گفت: ۱۴۷ تن از داوطلبان که تأیید صلاحیت نشده بودند در روزهای ۱۶ تا ۱۹ بهمن‌ماه فرصت تجدیدنظر و ارائه شکایت داشتند، اما به دلیل اینکه قبل از اعلام مستنداتی شکایت‌شان واصل شد، اینها تاییدشان به عدم تأیید تبدیل شد.

وی افزود: طبق تبصره ۳ بند ۲ ماده واحده مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام، رسیدگی به شکایات این ۱۴۷ داوطلب طبق تقویم انتخابات از روزهای ۲۰ تا ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد که نتایج این بررسی‌ها پس فردا، ۲۷ بهمن‌ از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در پایان خاطرنشان کرد: اسامی نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا در شورای نگهبان نهایی شده و در روز ۲۷ بهمن از سوی وزارت کشور به داوطلبان اعلام می‌شود.

tel final1

Share