استاندار گیلان در راهپیمایی 22 بهمن

مردم دیار میرزا بار دیگر حماسه آفریدند/استاندار:امیدوارم حضور مردم در راهپیمایی امروز، منجر به خلق حماسه حضور در هفتم اسفند شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان گفت: امیدواریم حضور پرشور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، منجر به خلق حماسه حضور ملت در انتخابات هفتم اسفندماه شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی استاندار گیلان در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان بیست و دوم بهمن ماه در شهر رشت در جمع خبرنگاران، با اظهار خرسندی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب گفت: راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن در رشت، به عرصه دیگری برای نمایش یکپارچگی مردم در حمایت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

IMG_3771استاندار گیلان با بیان اینکه راهپیمایی امروز بیعت دیگری با امام و رهبری بود، اظهار کرد: ان شاء الله حضور پرشور مردم منجر به خلق حماسه حضور در انتخابات هفتم اسفندماه شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: ملت ایران، انقلاب اسلامی را متعلق به خود می داند و پس از پیروزی بزرگ در مذاکرات هسته ای، حمایت خود را از نظام اسلامی نشان داد و به جهانیان ثابت کردند که با سلایق مختلف در عرصه های ملی با یکدیگر متحد هستند.

گفتنی است استاندار گیلان به همراه آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و سید احمد خاتمی سخنران مراسم راهپیمایی  ۲۲ بهمن، از مسیر خیابان امام خمینی رشت به جمع مردم پیوست.

به گزارش دیارمیرزا مردم دیار میرزا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر حماسه آفریده و دشمنان انقلاب را مایوس کردند.

tel final1

Share