استاندار در بازدید از روند آماده سازی محل برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان:

شرایط برای برگزاری باشکوه کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمدعلی نجفی در این بازدید از نزدیک در جریان روند آماده سازی مکان کنگره قرار گرفت و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در تحقق این امر همه مسئولین ارشد استانی پای کار بوده اند گفت: هم اکنون تمامی امکانات برای این کار فراهم شده و همه در این امرتلاش و جدیت به خرج داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،استاندار صبح امروز پس از بازدید از شعبه شماره یک اخذ رأی رشت در میدان شهدای ذهاب از محل برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان بازدید کرد.

IMG_0413محمدعلی نجفی در این بازدید از نزدیک در جریان روند آماده سازی مکان کنگره قرار گرفت و در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در تحقق این امر همه مسئولین ارشد استانی پای کار بوده اند گفت: هم اکنون تمامی امکانات برای این کار فراهم شده و همه در این امرتلاش و جدیت به خرج داده اند.

وی افزود: شرایط برای برگزاری شایسته ی کنگره و اجلاسیه های آن فراهم است و در نخستین روز این کنگره فردا (شنبه) شاهد حضور خانواده های شهدای فرهنگی هستیم که با سخنرانی وزیر آموزش و پرورش برگزار می شود.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: برگزاری این کنگره نشانگر این است که همه مسئولین کشوری و استانی همواره پای آرمانهای بزرگ شهدا و ارزشهای شهدا ایستاده اند.

نجفی اضافه کرد: ملت ایران بنا به سفارش و فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری عزت و احترام خاصی به خانواده های شهدا قائلند و همواره تاکید زیادی برای شهدا و حفظ ارزشهای شهدا داشته اند.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت :معتقدم گیلان آماده برگزاری با شکوه کنگره است و همه امکانات و بسترهای لازم در این زمینه فراهم است.

کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در قالب چهار اجلاسیه فرهنگیان، بانوان، ایثارگران و اصلی در میدان شهدای ذهاب رشت با حضور شخصیت‌های ملی و مذهبی برگزار می‌شود.

همچنین در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان امروز نماز جمعه در میدان شهدای ذهاب رشت محل برگزاری کنگره با امامت آیت‌الله زین‌العابدین برگزار می‌شود.

tel final1

Share